Як реставрували київську електричку?

Дата публікації: 6.10.2014 Розділ: Місто

10 жовтня, у п’ятницю, на рейки вийде оновлена Київська міська електричка.

Цей вид транспорту не працював у місті майже місяць – весь рухомий склад був на ремонті. Один з електропотягів буде розфарбований згідно з новим дизайном якісною фарбою, також у ньому з’явиться сучасна транспортна навігація.

Розробкою нового логотипу та лівреї рухомого складу електрички займався дизайнер Ігор Скляревський з однодумцями. Робота була виконана на волонтерських засадах. Раніше Скляревський вже розробляв логотип та фірмовий стиль для Київського фунікулеру та проект вуличної навігації української столиці. Поки що пофарбований лише один потяг, але згодом оновлять зовнішній вигляд всіх електричок.

  • Новий вигляд електрички та логотип. Вид спереду.

У новій палітрі – білий, жовтий, синій та сірий кольори. Ними розфарбують не тільки рухомий склад, а й станції міської електрички. Для цього використовують якісну двокомпонентну фарбу Tikkurila, на яку діє трирічна гарантія. Нова фарба має насичений колір і висихає за дві години. Для порівняння, фарба-емаль ПФ-115, яка використовується в Україні з 1960-х років для фарбування майже всіх зовнішніх поверхонь, сохне 24 години. До речі, саме ПФ-115 й розфарбували інші потяги, які будуть ходити кільцевим маршрутом у Києві. Згодом їх теж оновлять згідно з новим дизайном.

  • Вагон електрички перед фарбуванням.

Ремонт та перефарбування електрички відбувалися у Фастівському ремонтному депо. Була частково відремонтова ходова частина, замінені деякі деталі у гальмах. Але основні зміни вібулися у салонах вагонів: був покладений новий настил на підлогу, замінені деякі панелі на стінах, звідки не змивалися численні графіті, а також повністю замінено близько 130 сидінь та поручні. Тепер замість старих подертих крісел у вагонах стоять нові. У салонах розміститься ще й нова транспортна навігація київського транспорту, також розроблена командою Ігоря Скляревського. Згодом ця навігація з’явиться й в інших видах транспорту, на станціях та зупинках. До 10 жовтня навігацію планується розмістити на станції “Троєщина-2”, а згодом вона з’являться і на інших чотирнадцяти. Тож досі триває кропітка робота: розробляються деталі та важливі елементи дизайну. Другим етапом буде розміщення мап та вказівників з усіма можливостями пересадок, щоб пасажир міг зорієнтуватись, як йому зручніше їхати далі, ще на пероні.

  • Старі сидіння вже на звалищі.

Представники КП “Київпастранс” стверджують, що інтервал між електричками тепер складатиме 17 хвилин, а рух буде відбуватись без 40-хвилинних затримок, як раніше. Задля контролю на усіх потягах встановлені GPS-навігатори, які дозволять пасажирам за допомогою застосунків у мобільних телефонах бачити, де знаходиться потяг, а адміністрації – контролювати графік. У перспективі на станціях хочуть встановити електронні табло, на яких в реальному часі буде видно, де знаходиться електричка.

Фото: Тарас Кайдан

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Три тижні на заводі: як працюється у коворкінгу «Платформа»

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!
  • Pingback: У Києві з’явилися нові схеми руху міської електрички | Хмарочос()

  • Pingback: Киянам пропонують взяти участь у розробці нової схеми метро | Хмарочос()

  • Alex Zakharov

    Ви самі собі суперечите. Десятки підземних паркінгів в центрі лише приваблять величезну кількість нових автомобілів. Розвантажити цент від автомобілів можливо лише прямо протилежними діями – жорсткою регуляцією кількості парковок і високою ціною на них.

    • Taras

      Треба розуміти, що у нас затори в робочі дні не через величезну кількість автомобілів, а через те, що всі ці нові автомобілі запарковані на центральних дорогах міста, де ії тільки можливо залишити. Тому їх треба ховати під землю.

      • Alex Zakharov

        Треба зрозуміти, що заховавши автомобілі під землю, ви не прибирете запарковані автомобілі з центральних доріг, ви просто звільните місце для нових. Запит на парковку в центрі завжди буде набагато більший за наявні місця, його в принципі неможливо задовільнити. Тому єдиний вихід – навпаки, обмежувати кількість парковок в центі, встановлювати на них високу ринкову ціну і розвивати комфортний громадський транспорт, для дестимуляції поїздок в центр на автомобілі.

        • Alex Zakharov

          Математика тут доволі проста і примітивна: http://maxkatz.livejournal.com… . Можете спробувати самі перерахувати для Києва.

      • Guest

        Математика тут доволі проста і примітивна: http://maxkatz.livejournal.com/88115.html . Можете спробувати самі перерахувати для Києва.