Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Після Нового року тариф у міському транспорті, включаючи метро і маршрутки, може підвищитися приблизно в 1,5 рази. Про це пишуть «Вести» з посиланням на прес-службу Департаменту транспортної інфраструктури КМДА та речницю КП «Київський метрополітен» Наталію Макогон.
У «Київпастрансі» підрахували, що проїзд в автобусі, тролейбусі і трамваї повинен коштувати від 3,70 грн до 4,30 грн. Тож після підведення річних підсумків вартість квитка може змінитись, говорять у Департаменті. Якщо зараз тариф в наземному транспорті становить 3 грн, то, можливо, після Нового року він становитиме 3,50-4 грн.
При цьому у київському метро проїзд може подорожчати до 6 гривень. Тариф, який існує зараз, не є рентабельним. Про це у КП «Київський метрополітен» говорили ще перед попереднім підвищенням в лютому. Київське метро є найдешевшим в світі. За словами Наталії Макогон, після того як підвищилися тарифи на комунальні послуги, на електроенергію, метро стало ще більш збитковим. “Щоб транспорт був рентабельним, проїзд повинен коштувати від 6 до 10 грн”, – підсумувала Макогон.
При цьому у заявах прес-служб транспортних підприємств не йдеться ані про прогресивну шкалу тарифікації, ані про введення єдиного квитка на всі види транспорту, ані про проведення відкритого аудиту підприємств перед подрожчанням.
У багатьох країнах квиток на одну поїздку коштує дорого, але водночас проїзні на місяць, півріччя або рік коштують значно дешевше у перерахунку на одну поїздку. Це робиться для того, аби мешканці міста могли їздити громадським транспортом дешевше, ніж туристи, які купуватимуть одну або декілька поїздок.
«Єдиний квиток» в українській столиці обіцяють ввести вже декілька років. Ця система дозволила б зменшити кількість готівки в обігу підприємств і зробити розрахунки між міським бюджетом і підприємствами більш прозорими, а також зробила б користування транспортом більш зручним для пасажира. Але наразі цього питання немає у порядку денному.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті