Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Агентство США з міжнародного розвитку на замовлення КМДА розробило рекомендації щодо покращення ситуації з паркуванням у Києві, повідомляє ITDP.

Public-Space-in-Kiev_-Cover-1024x530

Колектив консультантів (USAID, ITDP, ARECO і GIDE) проаналізували поточний стан паркувального середовища в Києві підготували документ, який містить рекомендації на різні строки щодо поліпшення платіжної інфраструктури, господарської діяльності і відповідного законодавства.

Основні тези доповіді такі. По-перше, проблема з паркуванням у Києві повинна вирішуватися через покращення розташування паркінгів і збільшення об’єму інформації щодо них – додати вказівники, карти, листівки, створити сайти. По-друге, потрібно уточнити правила платних паркувань та повідомити про них громадськості.

Роз’яснення правил щодо плати за паркування, стягнення штрафів за порушення, а також про інші реформи, сприятиме створенню більш ефективної системи. Також доповідь включає рекомендацію щодо стимулювання обороту на вуличних стоянках – як довго машина може залишатися запаркованою в центральній частині міста, де попит є найвищим.

Місто повинне вживати заходів для підвищення відповідальності та зменшення можливостей для корупції шляхом регулярного переміщення персоналу, що обслуговує паркування між різними об’єктами та вулицями. А проведення щорічного аудиту фінансів і фізичних активів (паркувальних місць) допоможе збільшити як дохід, так і актуальність правил паркування системи.

У перспективі, при виконанні цих рекомендацій, може виграти громадський транспорт, адже доходи від паркування направляться саме на його підтримку. Почавши з вирішення складної ситуації з паркуваннями, згодом Київ може прийти й до таких питань, як благоустрій пішохідних і публічних просторів, вирішення питання транзитного руху через місто.

Повний текст доступний за посиланням.

Фото: ITDP

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button