Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В лютому у столиці Південної Кореї почали курсувати потяги на магнітній подушці, повідомляє Railway Gazette.

12029767_10209155057859290_5850986279246860513_o[1]

Лінія маглеву є продовженням однієї з ліній метрополітену Сеула. Ділянка довжиною шість кілометрів включає п’ять станцій і поєднує аеропорт Інчхон зі станцією метро Йонгйю. Магнітні поїзди курсують із середньою швидкістю 110 км/год.

Поїзди ECOBEE, що використовуються на цій ділянці, розроблені Корейським інститутом машинобудування і компанією Hyudnai Rotem, продукцію якої українці можуть побачити на лініях Інтерсіті+. Принцип магнітної левітації використовується на залізниці для усунення сили тертя. Завдяки магнітному полю поїзд левітує над рейкою на висоті восьми міліметрів. Для створення левітації використовуються спеціальні рейкі, під’єднані до електромагнітів. Направлювачі «обіймають» рейку, як у монорейкових поїздах, але не дотикаються до неї.

Перша лінія маглеву була збудована у Японії в 1979 році, перша європейська лінія — в Берліні в 1989 році. В СРСР будівництво маглеву передбачалося у Вірменії, але через розпад Радянського Союзу і військовий конфлікт у регіоні будівництво було заморожено. Наразі лінії маглеву функціонують у Японії, Південній Кореї і Китаї. Лінії у Великобританії і Німеччині були закриті через низький попит і труднощі в експлуатації — пасажири скаржилися на гойдання вагонів, лінії потребували великих енергетичних потужностей.

Фото: Minseong Kim

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button