Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23512 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Представник британської консультаційної компанії ITP David Brenig-Jones розповів на конференції Kyiv urban transport conference про стратегію розвитку громадського транспорту в столиці, яку іноземні спеціалісти розробили під егідою Світового банку.

Так, досконально вивчивши київську систему транспорту завдяки новій транспортній моделі, експерти запропонували три сценарії розвитку та пояснили, як ці зміни позначаться на якості пасажирських перевезень у місті.

Сценарії розвитку

Сценарій А – короткостроковий, і пропонує зміни у маршрутах перевезень з мінімальними інфраструктурними роботами, але зі значними інвестиціями в парк транспортних засобів. До цього сценарію відноситься створення 19 нових автобусних маршрутів у Києві, коригування 46 автобусних та тролейбусних маршрутів, які зараз існують, та закриття 100 напрямків, на яких зараз працюють «маршрутки».

Снимок

19 нових автобусних маршрутів в Києві

У якості прикладу експерт навів приклад пілотного проекту, який зараз знаходиться в розробці: зібльшення кількості маршрутів громадського транспорту через міст Патона і зменшення кількості «маршруток». Тут планується додати один новий автобусний маршрут, подовжити маршрут тролейбуса №50 та закрити кілька напрямків для маршрутних таксі.

Сценарій В – середньостроковий. Тут пропонується створення та заміна маршрутів, де потрібно вкласти більше ресурсів у нову інфраструктуру. Сюди відноситься будівництво нових тролейбусних маршрутів, де ще немає електрифікованих ліній, та прокладання трамвайних колій.

Також пан Девід зазначив про пріоритетність автобусного руху над потоком приватних автівок. Цей пріорітет має забезпечити ефективне використання автобусніх виділених смуг.

Сценарій С – довгостроковий. Пропозиція полягає у будівництві восьми нових видів транспорту масового транзиту великої місткості – швидкісних трамваїв та RBT – швидкісних автобусів (чи тролейбусів) з окремими смугами, на які фізично не можуть заїжджати автівки.

Цікаво, що у своїй презентації експерт жодного разу не торкнувся питання розвитку міської електрички.

381433_highres_img-HiRes-12309-213-

Маршрут швидкісного автобуса у Боготі, Колумбія

Читайте також: Якою може стати система громадського транспорту в Києві?

Що це означає для пасажира?

Завдяки зменшенню кількості маршрутів (особливо маршрутних таксі) буде значно менше плутанини. Маршрути громадського транспорту (в основному автобусні та тролейбусні) будуть подовжені, їх схема стане більш розгалудженою, а самі транспортні засоби будуть більшої місткості, що позитивно позначиться на комфортабельності перевезень. Також мають зменшитись інтервали у русі на маршрутах.

Зменшиться середня кількість пересадок, яку має робити пасажир. За рахунок створення магістральних маршрутів прямими рейсами будуть з’єднуватись різні райони Києва, до яких зараз непросто дістатись без пересадок. Все це дозволить збільшити вдвічі кількість людей, які мешкають на відстані однієї години від центру.

Kartograma-pasazhiropotokiv_1

Карта пасажиропотоків Києва

Дана стратегія створена задля перетворення столичного громадського транспорту на функціональну систему, що краще обслуговуватиме киян. В результаті її виконання мережу маршрутів буде спрощено, будуть введені нові стратегічні маршрути, забезпечиться більша доступність транспорту для пасажирів, особливо в центрі міста. Також підвищиться швидкість перевезень, а нові автобуси великої місткості з меншою кількістю викидів CO2 в атмосферу зменшать навантаження на екологічну систему столиці.

Також у стратегії будуть прописані належним чином організовані тендери на маршрути, що забезпечить належну якість послуг для пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button