Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 247 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Японія – одна з перших країн у світі почала широко використовувати електрокари, і тепер є прикладом, наскільки швидко можна розбудувати інфраструктуру для швидкої зарядки електромобілів, пише видання Transport Еvolved.

1

Фото: CHARGEMAP

Поглянувши на карту зарядних станцій Японії, можна побачити безліч станцій швидкої зарядки CHAdeMO DC, що покривають кожну важливу трасу з півночі на південь, зі сходу на захід. Це стало можливим частково завдяки ініціативам на підтримку електрокарів, частково завдяки національному, а не регіональному підходу до розбудови інфраструктури зарядних станцій. Станом на початок 2015 року в Японії налічувалося більш ніж 2,819 станцій швидкої зарядки CHAdeMO DC по всій країні, тоді як в усій Європі ця цифра складає 1,532 станцій, а в США лише – 854. За даними компанії Nissan, всього в Країні, де сходить сонце, налічується близько 40,00 зарядних станцій для електрокарів (різних типів, включно з приватними «зарядками» в гаражах водіїв), тоді як бензинових заправок близько 34,000 одиниць.

11

Фото: Transport Еvolved

Також останнім часом в Японії набирають популярності такі сайти як PlugShare.com, на яких люди пропонують скористатися їх приватними зарядними станціями для електрокарів, хтось із альтруїстичних мотивів, для когось це приватний бізнес.

Але при тому, що електричні зарядні станції в Японії зараз більш поширені ніж бензинові, кількість електромобілів на дорогах все ще складає невеликий відсоток від усіх зареєстрованих в країні автівок. Тож мережа електрозаправок має надалі рости і розвиватися, оскільки залити в бак бензин чи дизель все ще набагато швидше, ніж заправити авто навіть на станції швидкої зарядки CHAdeMO DC.

Окрім електрокарів все більшої популярності в Японії набирають автівки на водневому двигуні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button