Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23263 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Крім того, 100 вагонів столичного метро можуть припинити використовувати через борг.

Підприємство ТОВ «Укррослізинг», яка належить структурам підконтрольним російському «Внєшекономбанку», подало до суду на КП «Київський метрополітен» на 1 959 466 447,88 грн, повідомляє Ілля Сагайдак.

render.ru

Фото: render.ru

Заступник мера Києва розповів на своїй сторінці у Фейсбук, що у 2009 році Київрада уклала із ТОВ «Укррослізинг» договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену. Згідно з цією домовленістю метрополітен отримав за період з 2010 по 2013 рік 100 вагонів, 25 одиниць виробництва «Крюківський вагонобудівний завод», 33 одиниці «Вагонмаш» та 42 «Метровагонмаш». Проте сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі. Станом на сьогодні сума, що необхідна для повного виконання умов договору складає вже 463 378 882,37 грн. Вона включає в себе предмет лізингу 353 971 543,05 грн та відсотки по платежах – 109 407 339,32 грн, – повідомляє Ілля Сагайдак.

foto-metro.livejournal.com

Фото: foto-metro.livejournal.com

За словами заступника Кличка, з незрозумілих причин керівництво метро уклало кабальну додаткову угоду у 2009 році між КП «Київський метрополітен» та ТОВ «Укррослізинг» на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену), якою змінено визначення лізингового платежу, зокрема, в лізинговий платіж входять суми, скориговані на коефіцієнт коригування і борг на сьогодні виріс майже в тричі (Додатково 1 074 456 739,77 грн). З метою приведення договірних відносин з ТОВ «Укррослізинг» до вимог чинного законодавства КП «Київський метрополітен» зверталось до Господарського суду міста Києва з позовом до ТОВ «Укррослізинг» про визнання недійсною додаткової угоди до договору на фінансові лізингові послуги. У свою чергу, правоохоронними органами були порушені відповідні кримінальні провадження, у тому числі щодо посадових осіб, які підписали цю додаткову угоду.

Проте рішенням Господарського суду міста Києва від 2011 року та постановами Київського апеляційного господарського суду від 2011 року, Вищого господарського суду України від 2011 року позовні вимоги, апеляційну та касаційну скарги КП «Київський метрополітен» та апеляційна і касаційна скаргу прокуратури міста Києва залишені без задоволення. Кримінальне провадження щодо посадових осіб КП «Київський метрополітен» закрито у зв’язку з відсутністю складу злочину.

akademikk.narod.ru

Фото: akademikk.narod.ru

Ситуація вже встигла набути критичного характеру. ТОВ «Укррослізинг», яка належить структурам підконтрольним російському «Внєшекономбанку», звернулось до Господарського суду міста Києва. У своїй позовній заяві підприємство вимагає в примусовому порядку стягнути з КП «Київський метрополітен» заборгованість по договору лізингу, розірвати вищевказаний договір та вимагати майно з чужого незаконного володіння. Це означає, що КП «Київський метрополітен» ризикує зазнати важких фінансових втрат, а кияни можуть взагалі отримати колапс, зазначає Сагайдак. Сума позовних вимог ТОВ «Укррослізинг» до КП «Київського метрополітену» складає 1 959 466 447,88 грн. В результаті 13.05.2016 Господарський суд міста Києва на підставі заходів із забезпечення позову виніс ухвалу, в якій заборонив КП «Київському метрополітену» вчиняти будь-які дії направлені на використання взятих у лізинг вагонів метро. КМДА пообіцяла готувати документи для зустрічної позивної заяви.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button