Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 26273 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Києві з’явився онлайн-сервіс «ServiceMan», за допомогою якого можна знайти майстра, що відремонтує холодильник чи пральну машину.

Для замовлення послуги необхідно вказати місце свого перебування, обрати вид ремонту та майстра зі списку тих, хто знаходиться поруч. А потім залишити свій номер телефону, після чого сервіс безкоштовно зв’яже виконавця з клієнтом. У профілі майстра можна побачити короткі відомості про нього, відгуки та загальну оцінку.

За словами Івана Каунова, засновника проекту, особливість сервісу в тому, що він є незалежним від реклами – він дає користувачам перелік майстрів, що територіально знаходяться найближче до місця перебування замовника. Окрім того, Каунов відзначив систему рейтингів, які базуються на реальних, виконаних замовленнях, а не відгуках, що пишуть майстри один одному.
Іван Каунов,
засновник сервісуЯ підприємець в ІТ-сфері з 2013 року. Зараз маю свою компанію Business Labs, саме цією командою ми за 2 місяці й створили ServiceMаn. Ідея розпочалася ще з нашого давнього проекту – у нас є група рекламних вузькоспеціалізованих сайтів з оголошеннями. Їх було близько 200 – від ремонту холодильників до доставки води. Але найуспішнішими за 7 років їх існування стали саме ремонт холодильників, пральних машин та телевізорів. Ми вирішили, що реклама як така буде з часом програвати конкуренцію сервісам. Отже вирішили зробити інтернет-сервіс для пошуку майстра з ремонту побутової техніки.
Пошук майстра у вашому населеному пункті – це справжня проблема, якщо ви живете не в обласному центрі. Навпроти кожного майстра є кнопка «подзвонити» – при першому кліку сайт спитає ваш номер телефону (це потрібно, щоб ми могли вас з’єднати з майстром). Сайт дзвонить майстрові й повідомляє, що зараз він буде говорити з клієнтом. Потім сайт дзвонить клієнтові та поєднує ці два дзвінки, таким чином поєднуючи майстра із клієнтом нашим коштом.
Найближчим часом ми плануємо розвиватись у двох напрямках: перший – це, звісно, розширення видів робіт, але це потребує часу. Другий – дуже хочеться розширити цей сервіс географічно, розглядаємо можливості запуску сайтів в Європі, Канаді та Америці.
Найбільша складність зараз – пошук майстрів з ремонту, що сумлінно виконують свою роботу та є більш-менш впевненими інтернет-користувачами. Є ще певні технічні затримки, як, наприклад, наповнення сайту – але це ті проблеми, з якими зіштовхуються усі на початку. Гадаю, що за 2-3 місяці ми повністю владнаємо ці питання.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті