Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Японська сторона також розглядає можливість інвестування в будівництво метро та нового сміттєспалювального заводу.

Метро 1

Фото: myplanet.com.ua

За словами мера Києва Віталія Кличка, японська корпорація Itochu готова продовжити співпрацю, щоб здійснити комплексну модернізацію 10 вагонів метро за рахунок інших проектів, на які було передбачено кошти міждержавною угодою між Україною та Японією і які з різних причин не були реалізовані в Україні. Загальний розмір невикористаних коштів – приблизно 960,4 млн грн. На модернізацію 10 вагонів необхідно 265,4 млн грн.

У корпорації також заявили про зацікавленість у розвитку співробітництва з Києвом в реалізації нових проектів. Зокрема, в модернізації сміттєспалювального заводу «Енергія» та в будівництві нового сміттєспалювального заводу. Зараз «Енергія» використовується для опалення близько 200 багатоквартирних будинків взимку. Також Itochu виявила зацікавленість і в будівництві метро в Києві. Найближчим часом фахівці корпорації планують приїхати до Києва, щоб на місці вивчити всі умови для втілення можливих проектів.

У рамках виконання вимог Кіотського протоколу в 2014-2015 роках було модернізовано 120 вагонів Київського метрополітену. Комплексна модернізація дала змогу продовжити термін експлуатації цих вагонів на 20 років та економити до 40% електроенергії за рахунок впровадження енергоощадних технологій. У 2016-ому році ще 15 вагонів передали на модернізацію генеральному виконавцю робіт ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button