19 липня після другої щорічної акції “Критична маса” кияни на роверах поїхали до міського підйомника, щоб поспілкуватись з керівництвом.
Мета “Критичної маси”, спонтанного зібрання власників велосипедів, – звернути увагу містян на те, що велосипедисти є повноправними учасниками дорожнього руху. Після закінчення акції, деякі активісти поїхали на Поділ, в тому числі, щоб поспілкуватись з керівництвом міського фунікулеру, де нещодавно стало заборонено перевозити велосипеди у нерозібраному вигляді та без спеціальних чохлів.
До велосипедистів вийшов директор фунікулеру Микола Окольничий. Він пояснив, що правила було змінено на основі заяв двох пасажирів, яким велосипеди забруднили одяг. Однак у книзі скарг на пропозицій фунікулеру остання заява була датована серпнем 2013 року. За словами директора, скарги надійшли через кол-центр 1551.

Дозвіл на вільне перевезення велосипедів був виданий “усно” напередодні Євро-2012 і не був жодним чином прописаний у нормативних документах. Спілкувались активісти з директором київського фунікулеру більше, ніж півгодини. В результаті була складена письмова заява, підписана більш ніж 30-ма особами.
Текст заяви:
Змінити правила перевезення велосипедів. Дозволити перевезення двох велосипедів в окремому відділенні фунікулеру за окрему плату, рівну вартості проїзду в фунікулері. Велосипеди не повинні бути складені чи упаковані в чохли.

У свою чергу, Асоціація велосипедистів Києва виступила з наступними пропозиціями до Департаменту транспортної інфраструктури міста Києва:
- Визначити години-пік, коли напрямок з Поштової на Михайлівську площу має високий потік пасажирів
- Обмежити перевезення велосипедів у цей час (повна заборона або максимум 1 велосипед на вагон)
- Підготувати проект реконструкції вагонів та сходів на платформах. Пропонується у другому або третьому купе один ряд сидінь прибрати або замінити складаними. Це місце та двері купе позначити як місце перевезення велосипедів, дитячих та інвалідних візочків. На сходах необхідно продумати оптимальне місце розташування рампи, якою можуть користуватись пасажири з велосипедами та візками, але вона не створюватиме перешкод і іншим пасажирам. Позначити місце на сходах, де зупиняться потрібні двері, позначками «Велосипед»; розмістити на вхідних дверях до станцій наклейки «Велосипед» із зазначенням часу роботи та умов перевезення велосипедів.
- За результатами підготовки проектів провести кампанію збору коштів (наприклад, черезСпільнокошт).
- Провести відповідні роботи.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті