Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

19 липня після другої щорічної акції “Критична маса” кияни на роверах поїхали до міського підйомника, щоб поспілкуватись з керівництвом.

Мета “Критичної маси”, спонтанного зібрання власників велосипедів, – звернути увагу містян на те, що велосипедисти є повноправними учасниками дорожнього руху. Після закінчення акції, деякі активісти поїхали на Поділ, в тому числі, щоб поспілкуватись з керівництвом міського фунікулеру, де нещодавно стало заборонено перевозити велосипеди у нерозібраному вигляді та без спеціальних чохлів.

До велосипедистів вийшов директор фунікулеру Микола Окольничий. Він пояснив, що правила було змінено на основі заяв двох пасажирів, яким велосипеди забруднили одяг. Однак у книзі скарг на пропозицій фунікулеру остання заява була датована серпнем 2013 року. За словами директора, скарги надійшли через кол-центр 1551.

km-19.07-7

Дозвіл на вільне перевезення велосипедів був виданий “усно” напередодні Євро-2012 і не був жодним чином прописаний у нормативних документах. Спілкувались активісти з директором київського фунікулеру більше, ніж півгодини. В результаті була складена письмова заява, підписана більш ніж 30-ма особами.

Текст заяви:

Змінити правила перевезення велосипедів. Дозволити перевезення двох велосипедів в окремому відділенні фунікулеру за окрему плату, рівну вартості проїзду в фунікулері. Велосипеди не повинні бути складені чи упаковані в чохли.

km-19.07-4

У свою чергу, Асоціація велосипедистів Києва виступила з наступними пропозиціями до Департаменту транспортної інфраструктури міста Києва:

  • Визначити години-пік, коли напрямок з Поштової на Михайлівську площу має високий потік пасажирів
  • Обмежити перевезення велосипедів у цей час (повна заборона або максимум 1 велосипед на вагон)
  • Підготувати проект реконструкції вагонів та сходів на платформах. Пропонується у другому або третьому купе один ряд сидінь прибрати або замінити складаними. Це місце та двері купе позначити як місце перевезення велосипедів, дитячих та інвалідних візочків. На сходах необхідно продумати оптимальне місце розташування рампи, якою можуть користуватись пасажири з велосипедами та візками, але вона не створюватиме перешкод і іншим пасажирам. Позначити місце на сходах, де зупиняться потрібні двері, позначками «Велосипед»; розмістити на вхідних дверях до станцій наклейки «Велосипед» із зазначенням часу роботи та умов перевезення велосипедів.
  • За результатами підготовки проектів провести кампанію збору коштів (наприклад, черезСпільнокошт).
  • Провести відповідні роботи.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button