Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 23569 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Київський_фунікулер_1

Але реалізувати своє право вони зможуть вже після капітального огляду підйомника, який завершиться 23 серпня.

24 липня до директора фунікулеру прибула група членів Асоціації велосипедистів Києва. Разом, вони розібрали кожен пункт правил користування наземним транспортом у Києві. Було вирішено і узгоджено, що у правилах ніде не йдеться про заборону перевозити велосипед у громадському транспорті (трамваї, тролейбусі, автобусі чи фунікулері). Ті ж правила, що були вивішені декілька тижнів тому керівництвом фунікулеру є самовільно “урізанними”. Водночас, активісти заявили, що вони проти того, аби створювати незручності іншим пасажирам, а тому вирішили домовитись про окремі рішення, які б дозволили комфортно користуватись підйомником усім бажаючим.

Початок історії про боротьбу велоактивістів.

Рішення наразі наступні:

  • у години пік та у випадках великої кількості пасажирів (вдень та ввечері на вихідних) слід обмежити або повністю припинити перевезення велосипедів у фунікулері,
  • дозволити перевезення максимум 2 велосипедів для дорослих в одному вагоні,
  • організувати місце для перевезення велосипедів в одній секції (ми радимо другу, оскільки в першу неможливо протиснутися кермом), обладнавши там відкидні сидіння, які можна розгорнути і сидіти на них, якщо немає велосипедистів та людей з візками,
  • обладнати пандуси та платформи для очікування вагона з велосипедами та візками.

В будь-якому разі визначати умови перевезення велосипедів фунікулер може лише внутрішнім розпорядженням або наказом, а не самовільним трактуванням і “урізанням” Правил користування наземним пасажирським транспортом. Фунікулер – дійсно дуже потрібний транспорт для велосипедистів, бо не всі вони мають такі велосипеди, аби залізти спершу на Європейську площу уздовж завантаженого машинами Володимирського узвозу, а далі по бруківці Трьохсвятительської. 

Поки підйомник закритий на ремонт, активісти Асоціації велосипедистів Києва шукають шляхи реалізації своїх рішень щодо йунікулеру. Долучитись до ініціативної групи можна, наипсавши Ірині Бондаренко на isbondarenko at avk.org.ua.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button