Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
18

Спеціалісти департаменту містобудування КМДА пропонують створити трамвайне кільце 30 кілометрів завдовжки, яке з’єднає два береги Києва по двох мостах.

Такий план може замінити довгоочікуване метро на Троєщину. Одна колія пройде по Подільсько-Воскресенському мосту, інша по мосту ім. Патона. Цим кільцем будуть проїжджати 6 трамвайних маршрутів з різних районів міста. Разом з тим, вважають спеціалісти, треба розвивати міську електричку і лише в парі з нею будувати трамвай на Троєщину по Подільському мосту. Нагадаємо, зараз цей вид транспорту їздить тільки у години пік, з 6-ої ранку до 10-ої і з 5-ої вечора до 9-ої.

На реалізацію проекту потрібно трохи менше грошей, ніж на будівництво метро. «На завершення будівництва мосту, з урахуванням прокладки ліній метрополітену, потрібно 4,6 млрд грн. Якщо пустити через міст трамвай замість метро, можна заощадити від 1,640 млрд до 2,750 млрд грн», – кажуть розробники. Але навіть сума, яка залишилася в 1,9 млрд для міста дуже значна – враховуючи, що поки на будівництво мосту виділили всього 100 млн грн. Зараз влада шукає інвесторів, готових вкладати кошти в будівництво переходу.

Але деякі експерти проти такої ініціативи. «Троєщина – великий масив, і метро там необхідне», – упевнений співголова асоціації Укртрансмоделювання Дмитро Беспалов. «Якщо пустити по Подільському мосту трамвай, ми викреслимо можливість появи метро на Троєщині на десятиліття. Потрібно робити все паралельно – будувати підземку і розвивати трамвай на Лівому березі», – вважає начальник «Інституту генплану Києва» Сергій Броневицький.

Дискусії навколо підвищення ефективності транспортної системи Києва тривають. Нагадаємо, що до сьогодні в Києві було знято більше 100 кілометрів трамвайних колій, в основному, в центрі міста. А по мосту Патона трамвай проїхав в останній раз у 2004 році. З того часу лівобережний і правобережний трамвай не сполучені між собою.

За матеріалами: Сегодня

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button