Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Screen-Shot-2014-07-31-at-8.01

За словами міністра юстиції, прийом документів в ньому займатиме не більше 10 хвилин.

Новий центр розташований у Солом’янському районі за адресою вул. Народного Ополочення, 1.

У міністерстві юстиції кажуть, що у новій структурі буде запроваджена абсолютно нова філософія та алгоритм відносин між громадянами та державними органами у сфері надання адмінпослуг. Про принципи цієї філософії розповідає міністр юстиції Павло Петренко:

«У модельному офісі ми розподілили роботу всіх співробітників за принципом фронт- та бек -офісів. Співробітники фронт-офісу спілкуватимуться безпосередньо з громадянами, прийматимуть документи, видаватимуть готові документи та консультуватимуть».

За його словами, у фронт-офісі працюватимуть менеджери черги, які зустрінуть клієнтів, з’ясують суть їхніх проблем, і направлять їх до операторів, які займаються цими питаннями. Оператори прийматимуть документи та самостійно заповнюватимуть усі необхідні форми.

«Ми прибираємо будь-які заяви, які має заповнювати громадянин. Клієнту достатньо прийти з усіма необхідними документами та передати їх оператору. Він внесе усі дані в програму і роздрукує сформований програмою бланк. Громадянину залишиться лише перевірити правильність даних та підписати документ. Далі в електронному вигляді заповнений бланк передадуть до бек-офісу, де його отримує вільний реєстратор шляхом випадкового вибору».

За словами Павла Петренка, завдяки введенню нового формату роботи з клієнтами, строк обробки документів для реєстрації квартири зменшується в кілька разів.

«Тестові випробування роботи нового відділення продемонстрували, що час, який витрачається оператором для прийому документів на реєстрацію квартири, становить близько 10 хвилин. Тоді як раніше ця процедура забирала 40 хвилин у кращому випадку».

Працівники бек-офісу не мають жодного контакту зі споживачами послуг. Вони отримують уже відскановані документи і, розглянувши їх, приймають рішення про вчинення тієї чи іншої реєстраційної дії.

«Розподіл на фронт- і бек-офіс є важливим кроком у боротьбі з корупцією. Людина, яка приймає документи, не приймає рішення. А співробітник бек-офісу не має контакту із споживачем. Це ліквідовує можливість клієнта та виконавця домовитися про вчинення тієї чи іншої адміністративної дії за окрему плату».

Вже у вересні за підсумками роботи пілотного проекту буде розроблений уніфікований регламент, за яким працюватимуть реєстраційні служби і центри надання адмінпослуг по всій Україні.

Як доїхати?

Найближча станція метро “Деміївська”.

Мапа:

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button