Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сьогодні відбудеться громадське обговорення проекту Київради “Виділена смуга для громадського транспорту Троєщина-Петрівка”.

Першого серпня на сесії Київради депутати підтримали запит до міського голови з приводу облаштування виділеної смуги для громадського транспорту на Московському мосту. Смуга протягнеться від станції метро Петрівка до проспекту Маяковського. За оцінками експертів, підготувати необхідну документацію і виконати роботи можливо протягом двох місяців. Тобто вже цієї осені троєщинці зможуть їхати швидше і комфортніше.

Ще у лютому експерти Ради з урбаністики Києва провели дослідження пасажирських потоків на Московського мосту – головному виїзді з Троєщини. Як виявилося в результаті підрахунків, понад 50% людей перетинає міст за допомогою громадського транспорту, інші – у приватних автомобілях. Водночас частка тролейбусів, автобусів та маршрутних таксі у транспортному потоці складає трохи менше 5%. Такі дані свідчать, що на Московському мосту доцільно організувати виділену смугу  для громадського транспорту.

[metaslider id=696]

Вона має декілька переваг. Зокрема, забезпечення пріоритету громадського транспорту над приватним – як такого, що більш ефективно використовує ресурс мосту. Водночас можливо збільшити провізну здатність маршрутів громадського транспорту – не збільшуючи кількість одиниць рухомого складу, можна буде виконати більше рейсів.  Автомобілісти також отримають переваги: згідно з правилами користування виділеною смугою, всі маршрутні транспортні засоби, тобто тролейбуси, автобуси, маршрутні таксі, мають рухатися лише по виділеній для них смузі.

DSC_0004Григорій Мельничук співкоординатор Ради з урбаністики Києва:

На першому етапі створення смуга для громадського транспорту буде відокремлена розміткою. Це пов’язвно з тим, що такі роботи не передбачені у міському бюджеті, а ми не хочемо відкладати їх на потім. Ініціативна група сподівається, що у створенні смуги візьмуть участь жителі Троєщини та волонтери, а за дотриманням дорожніх правил  будуть слідкувати і державні органи і громада. Якщо система не спрацює, смугу слід відгородити делінеаторами. Автобуси зможуть переїжджати їх на малій швидкості, а автівкам – буде складніше”.

Важливим у проекті є аспект соціальної відповідальності. Нині існуючі смуги громадського транспорту у Києві (вулиці Саксаганського, Жилянська, Велика Васильківська, Горького) практично не працюють через паркування, а для забезпечення їх роботи залучалося близько 40 екіпажів співробітників ДАІ. Хоча на шляху від Троєщини до Петрівки проблема паркування відсутня, у разі облаштування смуги руху за допомогою розмітки водії фізично зможуть потрапляти на смугу громадського транспорту. Тому це справа громадської відповідальності водіїв та їх готовності дотримуватися правил.

Громадське обговорення проекту Київради 5 серпня,  19:00

Площа біля кінотеатру “Флоренція”

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button