Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З 29 по 31 серпня під  Києвом тривав другий open-air табір для науковців, експериментаторів та гіків у сфері енергетики Greencubator TeslaCamp 2014. Окрім інноваційних ідей у сфері транспорту, альтернативних джерел енергії та способів її заощадження, лектори табору ділилися своїми ідеями про те, що необхідно для комфортного життя у містах та цілих країнах.

10320486_692161867503597_9189576974963534910_n
Ілля Кенігштейн
засновник венчурного фонду Hybrid Capital

«Пріорітетною цінністю кожної держави, у першу чергу, є людина».

«Ви головні, а не держава. Чиновники – ваші слуги».

«Корупцію потрібно викорінити. Неможливо нічого побудувати, тим більше те, що називається інноваціями, поки влада щодня обкрадає вас».

«Якби українські чиновники припинили красти, хоча б на місяць, то у нас могло бути все зовсім по-іншому. Не чекала б на нас така тяжка зима, і ніхто б не розповідав, що слід обов’язково економити. Ми б відчули це наступного дня. Корупція – це абсолютне зло і те, на що зараз хвора Україна».

«Сьогодні безпілотники – це не лише привілегія, а обов’язок будь-якої держави використовувати їх у воєнних конфліктах, там, де застосовують авіаційну техніку. Обов’язок кожної держави – оберігати життя своїх солдатів і думати про їх збереження».

«Ресурси – це все чудово (нафта, різні види газу), але держава має усвідомити, що головним для неї є не ресурс, а людина».

DSC_0180
Олеся Сторожук
член Асоціаіції велосипедистів Києва

«Що дає велосипед місту? Він робить наші вулиці живішими. Міста, у яких розвинений велосипедний рух, стають безпечнішими. Оскільки на вулицях з’являється набагато більше людей».

«Велосипедний рух сприяє зменшенню заторів, економії бензину, зменшенню забруднення повітря, шумового забрудння».

«Чому містам вигідно інвестувати у розвиток велосипедного руху? Як відомо, попередні десятиліття міста будувалися автомобілецентрично. Наразі там, де розвинений волотранспорт, розвивається малий бізнес. Велосипедист більш схильний робити спонтанні покупки. Велосипедні туристи не можуть перевозити з собою велику кількість речей, тому вони багато чого купують на місці».

«Нерухомість у тих житлових кварталах, біля яких проходть велодоріжка, зростає у ціні».

«Велосипедний рух – це безпека на дорогах, зменшення кількості ДТП».

«Велосипед – це екологічно, вигідно для соціуму та для наших кишень».

«Асоціація велосипедистів Києва розглядає велосипедний рух, як частину мобільності в місті».

«Комфортно користуватися велосипедом можна в Києві десять місяців на рік».

1525034_1402168466698535_1674758277_n
Олександр Макаренко
архітектор, співавтор концепції проекту розв’язки біля метро “Шулявська”

«Пішохід важливіший за автомобіль на дорозі, велосипед також важливіший за автомобіль, громадський транспорт важливіший за автомобіль, навіть автомобіль, який рухається важливіший за той, що припаркований, оскільки він виконує хоча б якусь функцію. Багато років розвиток міст був підпорядкований розвитку автомобільного руху. Таким чином пішоходи втратили свій пріорітет».

«Громадський простір дає змогу людям взаємодіяти з середовищем, один з одним, проводити вільний час на вулиці. Багатофункціональний простір дає змогу його використовувати, за рахунок чого місто оживає».

«Для того, аби люди захотіли знаходитися у якомусь місці, воно має бути комфортним, гарним та зручним, а не лише виконувати певні функції».

«Що відбувається з містом, коли у ньому з’являється транспортна інфраструктура? З одного боку ми отримуємо змогу швидко пересуватися, швидко добиратися з одного кінця міста в інший. З іншого боку ті частини міста, які знаходяться поруч, стають ізольованими одна від одної. Дорога – це так звана перешкода і людям стає складніше її долати».

«Кіоски, самі по собі – це непогано. У багатьох книгах з урбаністики написано, мовляв, давайте встановлювати тимчасові споруди. Але питання у їхній кількості і в тому, чи залишається місце для пішоходів. Самі по собі кіоски створюють активні фасади».

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 269 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button