Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сьогодні, 5 вересня, в Druzi Cafe пройде вечірка з нагоди запуску мобільного застосунку Settle. За його допомогою у ресторанах та кафе можна розраховуватися з мобільного телефону, заощаджуючи свій час. Settle вже використовують у еспрессо-барі “Чашка”, а згодом застосунком почнуть користуватися у декількох закладах київського ресторатора Діми Борисова.

Що таке Settle?

Settle – мобільний застосунок, який об’єднує мобільні платежі і програму лояльності. Нещодавно проект залучив $1,5 млн інвестицій від міжнародного венчурного фонду Life.SREDA. Над проектом працює команда стартапу Advice Wallet, заснованого Станіславом Матвієнко та Анною Поліщук.

Як розраховуватися за допомогою мобільного?

Щоб сплатити рахунок за допомогою телефону через застосунок Settle, людині потрібна банківська картка будь-якого банку платіжних систем Visa або  MasterCard. Важливо, щоб карта була відкритою для розрахунків через Інтернет. Користувач завантажує застосунок, реєструється, “прив’язує” банківську картку і здійснює розрахунок. Дані платіжної картки не зберігаються у застосунку, що підвищує безпеку платежів. Розробники стверджують, що, використовуючи Settle, можна розраховуватися за 10-15 секунд. За допомогою Settle можна залишити чайові. Найближчим часом реалізується програма лояльності, яка додатково стимулюватиме користувачів сплачувати рахунки через застосунок. Крім того мобільні платежі більш безпечні, оскільки користувач не передає до рук офіціантові свою картку і її ніхто не бачить.

10536401_692789240789306_6001346143952194483_o
Станіслав Матвієнко
Cпівзасновник стартапу Settle

«Розробка застосунку тривала два місяці. Упродовж цього часу нам вдалося створити якісний продукт. Ми отримали велику кількість позитивних відгуків після запуску проекту, який відбувся восьмого серпня у еспрессо-барі “Чашка”.
Settle для закладів – це новий альтернативний спосіб оплати, програма лояльності для постійних клієнтів, а також інструмент деталізованої аналітики в одному інтерфейсі. Завдяки аналітиці заклади можуть розробляти персоналізовані пропозиції, звертатися до гостей за іменами, знати їхні улюблені страви. Це допоможе будувати більш ефективний маркетинг. Ми провели дослідження, яке показало, що середній чек у людей, які розраховуються за допомогою Settle, вищий на 40-50% .
Якщо раніше, сидячи у кафе, нам доводилося просити рахунок та чекати, допоки його принесуть, віддавати гроші, чекати на решту, шукати дрібні купюри для чайових, а під час розрахунку банківською карткою взагалі залишати офіціанта без нагороди, то зараз ми виключаємо декілька елементів з цього ланцюжка.
Крім того, щоб максимально спростити процес обслуговування клієнта офіціантом, ми майже завершили інтеграцію з знайбільш популярними ресторанними  POS-системами (iIko, 1C, R-keeper, Poster)».

 

Вечірка HelloSettle

5 вересня 18:00

Druzi Cafe, Андріївський узвіз 2-Д

Фото: druzicafe.com.ua

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button