Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
метро київ

Міська влада хоче підняти плату за проїзд у столичному метро до трьох гривень. Про це повідомляє сайт київського метрополітену.

Фінансовий стан столичного метрополітену залишається досить складним. Востаннє він переглядався шість років тому. З того часу значно подорожчало усе необхідне обладнання та комплектуючі.
Крім того вартість електроенергії зросла на 72%, а мінімальна заробітна плата збільшилася в 2,4 рази. Також підприємство постійно недотримує компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. У результаті збиток на кожній поїздці становить 82 копійки.

“За проїзд у підземці жителі Харкова ще з минулого року сплачують 3 гривні. У Відні та Парижі одна поїздка коштує близько 30 гривень”, – відзначили у прес-службі.

Вперше питання про підняття тарифу на проїзд піднімалось у червні мером Києва Віталієм Кличком. Тоді пропонувалось підвищити плату на всі види транспорту. 3 вересня Кличко заявив, що очікує підвищення тарифів на проїзд у комунальному транспорті. Але без проведення прозорого аудиту комунальних підприємств “Київпастранс” та “Київський метрополітен” немає сенсу змінювати тариф. Адже в збитках, про які говорять чиновники, може бути суттєва корупційна складова. В Києві дійсно дуже дешевий громадський транспорт, порівняно з іншими європейськими столицями, і його якість є дуже сумнівною, але без попередньої перевірки, підвищення плати за проїзд ризикує стати неефективним.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button