Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Міська влада хоче підняти плату за проїзд у столичному метро до трьох гривень. Про це повідомляє сайт київського метрополітену.
Фінансовий стан столичного метрополітену залишається досить складним. Востаннє він переглядався шість років тому. З того часу значно подорожчало усе необхідне обладнання та комплектуючі.
Крім того вартість електроенергії зросла на 72%, а мінімальна заробітна плата збільшилася в 2,4 рази. Також підприємство постійно недотримує компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. У результаті збиток на кожній поїздці становить 82 копійки.
“За проїзд у підземці жителі Харкова ще з минулого року сплачують 3 гривні. У Відні та Парижі одна поїздка коштує близько 30 гривень”, – відзначили у прес-службі.
Вперше питання про підняття тарифу на проїзд піднімалось у червні мером Києва Віталієм Кличком. Тоді пропонувалось підвищити плату на всі види транспорту. 3 вересня Кличко заявив, що очікує підвищення тарифів на проїзд у комунальному транспорті. Але без проведення прозорого аудиту комунальних підприємств “Київпастранс” та “Київський метрополітен” немає сенсу змінювати тариф. Адже в збитках, про які говорять чиновники, може бути суттєва корупційна складова. В Києві дійсно дуже дешевий громадський транспорт, порівняно з іншими європейськими столицями, і його якість є дуже сумнівною, але без попередньої перевірки, підвищення плати за проїзд ризикує стати неефективним.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті