Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Влада планує прибрати частину маршруток та побудувати три станції електрички

Радник київського міського голови Олександр Кава розповів про плани нової влади щодо транспортної інфраструктури у інтерв’ю сайту delo.ua.

Новий радник пропонує системний підхід до змін у пасажирських первезеннях, всі задачі розділені на коротко-, середньо- і довготермінові. В найближчий час київські транспортники планують збільшити кількість потягів у кільці міської електрички до 12, а також відкрити 3 нових станції: “Київська Русанівка”, “Протасів Яр” та “Київ-Московський”. Після цього транспортний департамент буде працювати над створенням транспортних вузлів. Щоб повністю оновити рухомий склад цього виду транспорту, потрібно купувати 2-3 потяги щороку, каже Кава. Для цього планують оголосити тендер, в якому можуть брати участь як українські, так й іноземні компанії. Але останні мають збирати вагони на території України. У нових потягах мають бути ширші двері, а підлога – на рівні платформи для комфортного переміщення людей з обмеженими можливостями.

Також Кава пропонує прибрати маршрутки з тих напрямів, де вони дублюють комунальний транспорт, а рухомий склад “Київпастрансу” збільшать з 500 до 800 одиниць. Приватним підприємцям запропонують маршрути, які не дублюються міським перевізником. Ще має змінитися швидкість курсування транспорту – розроблять нові графіки. Бо зараз в місті користуються розрахунками, які були створені ще за радянських часів, тимм часом, як на багатьох маршрутах курсують нові автобуси та тролейбуси, які є швидшими за попередників, ще й з низькою підлогою, без східців, а тому пасажирам потрібно менше часу, щоб увійти та вийти.

Болюче питання щодо Троєщини радник мера пропонує вирішити у декілька етапів: спочатку, з побудовою нового мосту, запустити швидкісний трамвай, а потім вже метро. При чому останнє має бути з’єднано з усіма трьома існуючими гілками підземки, щоб  розвантажити пасажиропотік. Це, ясна річ, довготермінові плани.

Фото: Facebook

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button