Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26909 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

Радник київського міського голови Олександр Кава розповів про плани нової влади щодо транспортної інфраструктури у інтерв’ю сайту delo.ua.
Новий радник пропонує системний підхід до змін у пасажирських первезеннях, всі задачі розділені на коротко-, середньо- і довготермінові. В найближчий час київські транспортники планують збільшити кількість потягів у кільці міської електрички до 12, а також відкрити 3 нових станції: “Київська Русанівка”, “Протасів Яр” та “Київ-Московський”. Після цього транспортний департамент буде працювати над створенням транспортних вузлів. Щоб повністю оновити рухомий склад цього виду транспорту, потрібно купувати 2-3 потяги щороку, каже Кава. Для цього планують оголосити тендер, в якому можуть брати участь як українські, так й іноземні компанії. Але останні мають збирати вагони на території України. У нових потягах мають бути ширші двері, а підлога – на рівні платформи для комфортного переміщення людей з обмеженими можливостями.
Також Кава пропонує прибрати маршрутки з тих напрямів, де вони дублюють комунальний транспорт, а рухомий склад “Київпастрансу” збільшать з 500 до 800 одиниць. Приватним підприємцям запропонують маршрути, які не дублюються міським перевізником. Ще має змінитися швидкість курсування транспорту – розроблять нові графіки. Бо зараз в місті користуються розрахунками, які були створені ще за радянських часів, тимм часом, як на багатьох маршрутах курсують нові автобуси та тролейбуси, які є швидшими за попередників, ще й з низькою підлогою, без східців, а тому пасажирам потрібно менше часу, щоб увійти та вийти.
Болюче питання щодо Троєщини радник мера пропонує вирішити у декілька етапів: спочатку, з побудовою нового мосту, запустити швидкісний трамвай, а потім вже метро. При чому останнє має бути з’єднано з усіма трьома існуючими гілками підземки, щоб розвантажити пасажиропотік. Це, ясна річ, довготермінові плани.
Фото: Facebook
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті