Якими будуть київські вивіски?

Дата публікації: 16.9.2014 Розділ: Новини

9 вересня в Управлінні з питань реклами відбувся круглий стіл “Вивіски в столиці України: як реформувати дозвільні процедури”.

В обговоренні взяли участь керівник Управління Артем Біденко, представники КП “Київреклама”, представники Асоціації зовнішньої реклами України, керівник робочої групи з інформаційних вивісок при комісії з питань інформаційної політики Київради Жанна Домрацька, власники компаній, що володіють вивісками, юристи та журналісти.

Наразі існує дві найгостріші проблеми, пов’язані з рекламними вивісками. Перша –  складна процедура, яка спричинює корупцію. Друга – захаращеність міста вивісками і небажанная підприємців слідувати правилами урбаністики та грамотного оформлення фасадів.

Управління з питань реклами запропонувало концепцію реформування цієї сфери:

– перехід на заявочний (деклараційний) принцип оформлення вивісок до 3 кв.м.: заявник залишає заявку на сайті, додаючи до неї фотографії, оплачує в банку плату за адміністративну послугу, і може розміщати вивіску. Факт оплати є фактично дозволом до розміщення;

– у випадку виявлення контролюючими органами порушень законодавства, норм техніки безпеки тощо – власник сплачує великий штраф (не менше 20 тисяч грн).

– розробляються рекомендаційні правила щодо вивісок, оформлення вітрин та фасадів тощо, як це зроблено у Львові, і які мають діяти щодо всіх нових вивісок, і поступово вводяться в дію для існуючих об’єктів.

111

Артем Біденко, голова Управління з питань реклами КМДА:

“Протягом двох тижнів буде звіт робочої групи з питань інформаційних вивісок при депутатській комісії і я чекаю на результат. По факту звіту стане зрозуміло, куди рухатися далі. Поки що я бачу львівський варіант. Буду вдячний за повний текст їх порядка та класифікатора.”

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!