Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У київському метро хочуть відмовитись від використання жетонів на користь безконтактних карток.
Про це сказав начальник комунального підприємства «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, повідомили УНІАН у прес-службі Київської міської державної адміністрації.
Віктор Брагінський
Начальник комунального підприємства «Київський метрополітен»
«Для пасажира – це значна економія коштів та часу. Використання карток, як єдиного засобу оплати проїзду, дозволить підприємству ідентифікувати пільговиків та провести їх аргументований підрахунок. Відповідно, отримати реальні показники необхідної компенсації з міського та державного бюджетів».
Метрополітен вже займається розробкою максимально зручної схеми переходу пасажирів на нові тарифи. На сьогоднішній день, собівартість однієї поїздки становить 3 гривні 11 копійок. Планові збитки підприємства на кінець року оцінюють у 724 мільйони гривень.
Київський метрополітен також почав обмінювати старі безконтактні картки на нові. Зробити це можна безкоштовно до 31 жовтня. З першого листопада ж старі картки будуть виведені з обігу.
Можна зробити висновок, що після повної відмови від жетонів, влада планує підвищити вартість проїзду, але разом з цим полегшиться багато процесів, які займають час у пасажирів, пов’язаних з оплатою проїзду. Додамо, що транспорт в місті не має бути збитковим, так як повинен надавати послуги високої якості: має бути створена інфраструктура для людей з обмеженою мобільністю, зручна навігація та легка й зрозуміла система оплати проїзду.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті