Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Заявки на встановлення кіосків підприємці зможуть подавати через портал містобудівного кадастру. На цьому ж порталі кияни матимуть змогу контролювати процеси з благоустрою міста.
Згідно з новими правилами, власник тимчасової споруди (ТС) має подати заявку через портал, а передача документів між районними в місті Києві державними адміністраціями та Департаментами КМДА здійснюється без участі підприємця. Процедура – повністю автоматизована, таким чином планують виключити “людський фактор” на встановлення ТС.
На порталі викладуть інформацію про наявність оформлених документів на розміщення тимчасових споруд, а також щодо їх власників. Тут кияни зможуть залашити відгук про діяльність ТС.
Андрій Вавриш
заступник директора Департаменту містобудування та архітектури – начальник Служби містобудівного кадастру«Ми презентуємо виключно новий підхід до вирішення питання розміщення тимчасових споруд у Києві – прозорий і відкритий. По-перше, нашою метою є наповнення міського бюджету, тому усі власники тимчасових споруд, окрім нововстановлених й тих, що розміщені біля метро, зможуть сплатити пайову участь. По-друге, автоматизований процес опрацювання заяв дасть змогу підприємцям щвидко та легко оформити документи. В цілому на процедуру знадобиться від 3 –х до 5-ти днів. Подати заявку підприємці можуть у зручний час навіть вдома, на що зн.адобиться близько 15-ти хвилин».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті