Київські кіоски впорядкують по-новому

Дата публікації: 24.9.2014 Розділ: Новини

Заявки на встановлення кіосків підприємці зможуть подавати через портал містобудівного кадастру. На цьому ж порталі кияни матимуть змогу контролювати процеси з благоустрою міста.

Згідно з новими правилами, власник тимчасової споруди (ТС) має подати заявку через портал, а передача документів між районними в місті Києві державними адміністраціями та Департаментами КМДА здійснюється без участі підприємця. Процедура – повністю автоматизована, таким чином планують виключити “людський фактор” на встановлення ТС.

На порталі викладуть інформацію про наявність оформлених документів на розміщення тимчасових споруд, а також щодо їх власників. Тут кияни зможуть залашити відгук про діяльність ТС.

варв

Андрій Вавриш
заступник директора Департаменту містобудування та архітектури – начальник Служби містобудівного кадастру

«Ми презентуємо виключно новий підхід до вирішення питання розміщення тимчасових споруд у Києві – прозорий і відкритий. По-перше, нашою метою є  наповнення міського бюджету, тому усі власники тимчасових споруд, окрім нововстановлених й тих, що розміщені біля метро, зможуть сплатити пайову участь. По-друге, автоматизований процес опрацювання заяв дасть змогу підприємцям щвидко та легко оформити документи. В цілому на процедуру знадобиться від 3 –х до 5-ти днів. Подати заявку підприємці можуть у зручний час навіть вдома, на що зн.адобиться близько 15-ти хвилин».

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!