
КП “Київреклама” хоче зменшити кількість рекламних носіїв у місті на 30%. Про це повідомляють “Українські новини”.
Директор підприємства Олег Калініченко пообіцяв на прес-конференції прибрати третину рекламних конструкцій у Києві. Він додав, що співробітники підприємства провели інвентаризацію всіх рекламних носіїв із залученням операторів зовнішньої реклами. Також одним з головних завданя КП “Київреклама” наразі стоїть уніфікація та стандартизація столичної вуличної реклами.
Олег Калініченко
Директор КП “Київреклама”«От приклад. Стандартний носій лайтбокс 1х2 м на вулиці Богдана Хмельницького виглядає гармонійно, нічого не закриваючи. Беремо, наприклад, проспект Бажана, де абсолютно діаметрально протилежна ситуація. Постав там стандартний носій – його ніхто не побачить. Носій повинен бути близько 6 м».
Також пан Калініченко анонсував ще два заходи: початок створення паспортів вулиць та “місячник легалізації рекламних носіїв”. Паспортизація являтиме собою занесення всіх споруд та конструкцій, що стоять на вулиці, в єдиний реєстр. За словами директора КП “Київреклама”, зараз така інвентаризація проводиться на Андріївському узвозі.
Місячник з легалізації реклами почнеться 1 жовтня, коли закінчиться дія мораторію на встановлення рекламних носіїв. Всі незаконно встановлені конструкції демонтують.
Фото: ua.112.uaЦей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті