Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24967 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
А також подумають над закупівлею європейських трамваїв.
У найближчий час міська влада планує відновити транспортне сполучення між масивом “стара Дарниця” та Подолом. Зробити це має автобусний маршрут №115. Він буде їхати від Ленінградської площі через автостанцію “Дарниця”, міст Патона на Контрактову площу. Таким чином мешканці Русанівки та Березняків отримають змогу за 15-20 хвилин діставатись Подолу, а також дістатися залізничної та автобусної станцій на Лівому березі, які є важливими транспортними вузлами міжміського сполучення.
Раніше за цим маршрутом ходив автобус №51, але з початком будівництва естакади на Поштовій площі його “тимчасово” перенаправили з Подолу на станцію меро “Либідська”. Там він отримав свій стабільний пасажиропотік, тож прибирати його незручно. А для “нового-старого” шляху зробили маршрут №115.
Інша транспортна новина стосується трамваїв. Міська влада вивчає можливість складання та експлуатації трамвайних вагонів європейського виробництва на території України, зокрема в Києві. Про це повідомив радник Київського міського голови Олександр Кава після того, як провів переговори з виробниками на берлінській виставці InnoTrans-2014
Олександр Кава
радник Київського міського голови«У найближчі 1-1,5 місяці ми плануємо провести зустрічі та переговори з цього питання між керівництвом столиці та європейськими виробниками трамваїв. Йдеться про можливість виробництва трамвайних вагонів, розрахованих на ширину колії 1524 мм (саме така ширина київських трамвайних колій)».
на цьогорічній виставці вперше було представлено трамвай «OmniTram» T3L44 українського виробника «Електронтранс». Проте ця модель створена для «вузької» колії завширшки 1000 мм, що використовується у Львові, Вінниці, Житомирі та Євпаторії.
Фото з Фейсбук-сторінки Олександра Кави
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті