Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
лого

В київської електрички з’явився новий логотип. Його розробив дизайнер Ігор Скляревський. Раніше він розробив навігацію та лого для Київського фунікулера.

Сьогодні Ігор Скляревський представив новий лого для електрички у Facebook. Як і інші роботи для міста, його він розробив безкоштовно.

skliarevsky

Ігор Скляревський,
дизайнер

“Незабаром після ремонту на лінію вийдуть кілька поїздів київської міської електрички. Одна з них — з новою лівреєю (схемою фарбування) та новим логотипом. З часом, по мірі того, як решта поїздів потребуватимуть фарбування, вони також отримають нову ліврею. Її можна буде побачити, коли електричка вийде на лінію, а логотип — вже зараз. Як завжди із моїми роботами для міста, розроблено безкоштовно. Також маю сподівання, що електрички вийдуть на лінію із новими схемами швидікісного транспорту всередині вагонів”.

На початку жовтня на лінію міської електрички вийде перший поїзд, пофарбований за новою схемою забарвлення та з новим логотипом, раніше повідомляв радник голови Київської міської державної адміністрації з транспортних питань Олександр Кава.

Він зазначив, що з часом будуть перефарбовані всі вагони електропоїздів міського сполучення без додаткового фінансування. Нова схема кольорів буде запроваджена поетапно, тобто у міру необхідності ремонту та фарбування електропоїздів. Потяги міської електрички оновлять не лише ззовні, а й усередині – салони вагонів очистять та облаштують для зручності пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button