10 жовтня, у п’ятницю, на рейки вийде оновлена Київська міська електричка.
Цей вид транспорту не працював у місті майже місяць – весь рухомий склад був на ремонті. Один з електропотягів буде розфарбований згідно з новим дизайном якісною фарбою, також у ньому з’явиться сучасна транспортна навігація.
Розробкою нового логотипу та лівреї рухомого складу електрички займався дизайнер Ігор Скляревський з однодумцями. Робота була виконана на волонтерських засадах. Раніше Скляревський вже розробляв логотип та фірмовий стиль для Київського фунікулеру та проект вуличної навігації української столиці. Поки що пофарбований лише один потяг, але згодом оновлять зовнішній вигляд всіх електричок.
[metaslider id=2033]
У новій палітрі – білий, жовтий, синій та сірий кольори. Ними розфарбують не тільки рухомий склад, а й станції міської електрички. Для цього використовують якісну двокомпонентну фарбу Tikkurila, на яку діє трирічна гарантія. Нова фарба має насичений колір і висихає за дві години. Для порівняння, фарба-емаль ПФ-115, яка використовується в Україні з 1960-х років для фарбування майже всіх зовнішніх поверхонь, сохне 24 години. До речі, саме ПФ-115 й розфарбували інші потяги, які будуть ходити кільцевим маршрутом у Києві. Згодом їх теж оновлять згідно з новим дизайном.
[metaslider id=2049]
Ремонт та перефарбування електрички відбувалися у Фастівському ремонтному депо. Була частково відремонтова ходова частина, замінені деякі деталі у гальмах. Але основні зміни вібулися у салонах вагонів: був покладений новий настил на підлогу, замінені деякі панелі на стінах, звідки не змивалися численні графіті, а також повністю замінено близько 130 сидінь та поручні. Тепер замість старих подертих крісел у вагонах стоять нові. У салонах розміститься ще й нова транспортна навігація київського транспорту, також розроблена командою Ігоря Скляревського. Згодом ця навігація з’явиться й в інших видах транспорту, на станціях та зупинках. До 10 жовтня навігацію планується розмістити на станції “Троєщина-2”, а згодом вона з’являться і на інших чотирнадцяти. Тож досі триває кропітка робота: розробляються деталі та важливі елементи дизайну. Другим етапом буде розміщення мап та вказівників з усіма можливостями пересадок, щоб пасажир міг зорієнтуватись, як йому зручніше їхати далі, ще на пероні.
[metaslider id=2050]
Представники КП “Київпастранс” стверджують, що інтервал між електричками тепер складатиме 17 хвилин, а рух буде відбуватись без 40-хвилинних затримок, як раніше. Задля контролю на усіх потягах встановлені GPS-навігатори, які дозволять пасажирам за допомогою застосунків у мобільних телефонах бачити, де знаходиться потяг, а адміністрації – контролювати графік. У перспективі на станціях хочуть встановити електронні табло, на яких в реальному часі буде видно, де знаходиться електричка.
Фото: Тарас КайданПерш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті