Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З ініціативою створення такого рекомендаційного документу виступив Департамент містобудування та архітектури КМДА.

Вчора, 13 жовтня, у приміщенні Будинку архітектора в Києві відбулось публічне обговорення ініціативи створення довідника з організації міського простору. Публічне обговорення відбувалось за участі Анни Бондар, начальнику відділу благоустрою департаменту містобудування і архітектури, а також Дарини Билим, провідного архітектора “МіськЦивільПроекту”.

manual-1

Так виглядає довідник у Нью-Йорку

Такі посібники існують у багатьох містах світу, наприклад Street Design Manual у Нью-Йорку, що випускається транспортним департаментом міста. Схожі довідники є й у Боготі, Ляйпцигу, Москві, Львові та інших містах.

Такий посібник має на меті сформулювати, як мають виглядати спільні громадські простори у місті. Там можуть бути зазначені правила оформлення фасадів, наведені вдалі приклади об’єктів міської інфраструктури, описана загальна стратегія та бачення, за якими мають розвиватись публічні простори міста.

design-2

Регулювання велосипедного руху у Нью-Йорку

Теми для першого київського довідника: як облаштувати простір з універсальним доступом (для людей з обмеженеми можливостями, велосипедистів тощо), як позбутись в Києві візуального сміття (засилля реклами) та як унормувати прибирання міста від звичайного сміття, щоб воно було чистим. Цим довідником можуть користуватись власники будівель, коли будуть робити їх ремонт, забудовники, які будуть закладати нові будинки у місті, чиновники при плануванні ремонтних робіт на вулицях, а також активісти, які хочуть, наприклад, зібрати гроші на певний об’єкт міської інфраструктури.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button