Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві пройшов воркшоп «Пішохідний Хрещатик». У ході обговорення урбаністи, спеціалісти інженерно-транспортної інфраструктури та працівники КМДА з’ясовували, якою може бути центральна вулиця міста?

khreschatykНа зустрічі зазначили, що восьмисмуговий Хрещатик може бути звужений до п’яти смуг з облаштуванням наземних пішохідних переходів, повідомляється на сайті КМДА.  При цьому його попускна здатність не зменшиться, а швидкісний режим навіть зросте. Такого висновку в Департаменті містобудування та архітектури дійшли, проаналізувавши вуличну мережу від Європейської до Бессарабської площі. Проте повністю пішохідною центральну вулицю поки що зробити неможливо.

У майбутньому, якщо під Хрещатиком з’явиться транзитний тунель, який візьме на себе транспортну функцію, можна обговорювати розвиток на Хрещатику пішохідної зони.

311356_257063834349834_915347912_n

Віктор Петрук спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури:

“Ми звернули увагу на те, що пропускна здатність восьмисмугового Хрещатика абсолютно не адекватна пропускній здатності прилеглих вузлів. Восьмисмуговий Хрещатик може пропускати до 5,5 тис. автомобілів на годину в одному напрямку. У той же час, вранці Європейська площа в напрямку Хрещатика пропускає тільки близько 3,2 тис. автомобілів на годину, а ввечері Бесарабська площа – близько 2,2 тис. автомобілів на годину.

У нас виникла хороша пропозиція – звузити проїжджу частину Хрещатика на 2-3 смуги, по-скільки в годони пік його проїжджа частина фактично використовується як «виставка автомобілів». За рахунок такого рішення ми можемо поліпшити характеристики центральної вулиці міста, влаштувати наземні пішохідні переходи, а також позбутися любителів швидкісної їзди.”

Також Віктор Петрук зазначив, що що від вул. Б. Хмельницького до вул. Михайлівської пропонується звузити проїжджу частину Хрещатика до трьох смуг в напрямку Бесарабки і до двох смуг в напрямку Європейської площі. При цьому можна організувати регулювання перехресть Б. Хмельницького – Хрещатик, Прорізна – Хрещатик і Михайлівська – Хрещатик у дві фази.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button