Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Києві пройшов воркшоп «Пішохідний Хрещатик». У ході обговорення урбаністи, спеціалісти інженерно-транспортної інфраструктури та працівники КМДА з’ясовували, якою може бути центральна вулиця міста?

khreschatykНа зустрічі зазначили, що восьмисмуговий Хрещатик може бути звужений до п’яти смуг з облаштуванням наземних пішохідних переходів, повідомляється на сайті КМДА.  При цьому його попускна здатність не зменшиться, а швидкісний режим навіть зросте. Такого висновку в Департаменті містобудування та архітектури дійшли, проаналізувавши вуличну мережу від Європейської до Бессарабської площі. Проте повністю пішохідною центральну вулицю поки що зробити неможливо.

У майбутньому, якщо під Хрещатиком з’явиться транзитний тунель, який візьме на себе транспортну функцію, можна обговорювати розвиток на Хрещатику пішохідної зони.

311356_257063834349834_915347912_n

Віктор Петрук спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури:

“Ми звернули увагу на те, що пропускна здатність восьмисмугового Хрещатика абсолютно не адекватна пропускній здатності прилеглих вузлів. Восьмисмуговий Хрещатик може пропускати до 5,5 тис. автомобілів на годину в одному напрямку. У той же час, вранці Європейська площа в напрямку Хрещатика пропускає тільки близько 3,2 тис. автомобілів на годину, а ввечері Бесарабська площа – близько 2,2 тис. автомобілів на годину.

У нас виникла хороша пропозиція – звузити проїжджу частину Хрещатика на 2-3 смуги, по-скільки в годони пік його проїжджа частина фактично використовується як «виставка автомобілів». За рахунок такого рішення ми можемо поліпшити характеристики центральної вулиці міста, влаштувати наземні пішохідні переходи, а також позбутися любителів швидкісної їзди.”

Також Віктор Петрук зазначив, що що від вул. Б. Хмельницького до вул. Михайлівської пропонується звузити проїжджу частину Хрещатика до трьох смуг в напрямку Бесарабки і до двох смуг в напрямку Європейської площі. При цьому можна організувати регулювання перехресть Б. Хмельницького – Хрещатик, Прорізна – Хрещатик і Михайлівська – Хрещатик у дві фази.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button