Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Зношеність рухомого складу КП “Київський метрополітен” становить 80%, десятки ескалаторів та сотні метрів колії потребують заміни.
Про це заявив перший заступник начальника підземки Валерій Гавриленко, повідомляє сайт підприємства.
Валерій Гавриленко
заступник голови КП “Київський метрополітен”«Останній раз тариф на проїзд в метрополітені переглядався у 2008 році. З того часу електроенергія подорожчала на 72%, індекс інфляції склав 190%. Ціни зростають, а наші основні засоби зношуються. Зношеність рухомого складу становить 80%. Все треба ремонтувати, а на це потрібні кошти».
На сьогодні у підземці потребують заміни 27 ескалаторів, які працюють ще з 60-х років та пройшли по 5-6 капітальних ремонтів, зокрема на станціях «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет», «Вокзальна», «Політехнічний інститут» та «Шулявська». Через просідання ґрунтів метрополітен змушений зменшувати швидкість руху. Особливо критичною ця проблема є на Сирецько-Печерській лінії, де замість 60 км/год, через обмеження поїзди розвивають не більше 40 км/год. Потребують заміни також 9 кілометрів рейок, стрілочні переводи та 8 тисяч шпал.
Досі не вирішені питання з будівництвом другого виходу на станції «Вокзальна», залишається законсервованою «Львівська брама». Є необхідність спорудження других пересадочних вузлів між станціями «Театральна» – «Золоті ворота» та «Площа Льва Толстого» – «Палац спорту». Перевантаженість станцій уже створює незручності для пасажирів у години «пік».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті