Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
20 листопада, у четвер, робочою групою зі створення виділеної смуги для громадського транспорту на Троєщину, було проведено засідання з найбільшими приватними перевізниками.
В ході переговорів було досягнуто домовленостей щодо руху маршруток виключно по виділеній смузі – такий варіант вигідніший як для самих перевізників, так як збільшується швидкість та обіг рухомого складу, так і для інших учасників руху, які часто жаліються на водіїв маршрутних таксі. Тож власники транспортних підприємств пообіцяли провести бесіди зі своїм співробітниками.
Але один з організаторів проекту смуги Антон Моісеєнко наголошує на важливості громадського контролю за виконанням цих домовленостей. Активіст просить бути пильними та фіксувати порушення на цій ділянці і потім викладати їх у спеціально створену у Фейсбуці групу.
Виділена смуга з Петрівки на Троєщину через Московський міст і назад має збільшити швидкість пересування громадського транспорту цим напрямом, а також частково вирішити проблему заторів, яку, окрім великої кількості автівок, створюють автобуси, тролейбуси та маршрутки, що постійно змінюють смуги.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті