Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Цього четверга в Будинку архітектора відбудеться презентація Ольги Мартинюк на тему «Київський велобум 1890-х: місто і двоколісна їзда в доавтомобільну епоху». Захід традиційно організовує фестиваль CANactions.
Де в Києві отримати права на водіння велосипедом, чому не можна їздити по тротуарах, який костюм варто носити велосипедистам і чи можна євреям кататися на велосипеді в суботу? Такі питання намагалася вирішити київська громадськість у 1890-х, коли після винайдення “безпечної моделі” почався всесвітній велосипедний бум. Міський рельєф і дорожнє покриття визначали маршрути перших київських велосипедистів та велосипедисток, міська управа – правила поводження на дорозі, а товариство велосипедистів-любителів – самосвідомість як групи. В доповіді висвітлюватиметься щоденна взаємодія перших вело-ентузіастів з містом на основі газетних хронік та рідкісних фотографій.
Ольга Мартинюк – викладачка історії в НТУУ “Київський політехнічний інститут”, стипендіатка Німецького історичного інституту в Москві. Сфера зацікавлень – урбаністика, історія громадянського суспільства, імперії і націоналізм. Раніше навчалася в Києво-Могилянській академії і Центрально-Європейському університеті (Будапешт), стажувалася в Інституті гуманітарних досліджень (Відень). Окрім професійних занять, займається громадським активізмом, перекладами та документальним кіно.
Сторінка заходу у Facebook.
Місце: вул. Б. Грінченка, 7
Будинок архітектора (приміщення Архітектурного клубу)
Час: 18:30
Вхід вільний
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті