Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

На початку 2015 року київська влада збирається підвищити ціни на проїзд у комунальному транспорті. Про це неодноразов заявляв київський міський голова Віталій Кличко та його заступники. 28 листопада нові тарифи були розміщені на сайті КМДА для громадського обговорення.

Карта-1

Наприкінці грудня Центр дослідження суспільства оприлюднив власні рекомендації, які стосуються підвищення цін на громадський транспорт у Києві.

Підвищення тарифів у Києві збільшить витрати постійних пасажирів на транспорт приблизно з 2% до 4-5% зарплати. Дослідження цін на проїзд у Києві та 50 найбільших містах країн Європи та колишнього СРСР, яке провів Центр дослідження суспільства, показує, що у більшості європейських країн для постійних пасажирів роблять суттєві знижки. Це відображається у низькій вартості проїзних: в середньому по Європі місячний проїзний окуповується на 35-ій поїздці, тоді як в Києві – лише на 61-ій. А після подорожчання частка місячного проїзного в зарплаті стане майже удвічі більшою, ніж в європейських країнах.

Карта-2

Карта-3

Щоб уникнути таких негативних наслідків, потрібно перекласти основний тягар від здорожчання квитків на непостійних пасажирів. Вони рідко користуються громадським транспортом – здорожчання для їхніх зарплат не стане таким болючим.

Тож, Центр дослідження суспільства розробив низку рекомендацій, які зроблять подорожчання проїзду менш помітним для киян:

  зменшити підвищення цін на місячні проїзні за рахунок більшого здорожчання разових квитків;

– відмовитися від проїзних квитків з лімітом на 46 і 60 поїздок в метро, які лише стимулюватимуть пасажирів обмежувати користування громадським транспортом;

залишити лише три типи довготермінових проїзних: єдиний проїзний на автобус, трамвай, тролейбус; проїзний на метрополітен; проїзний на всі види транспорту;

– запровадити проїзні на день, кілька днів, тиждень, квартал, півроку;

– передбачити можливість активування проїзного не лише з першого числа календарного місяця, а також в день купівлі або в день першого використання.

Графік-2

Графік-3

Графік-1

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button