Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Берліні на Olympia-Stadion представили перший прототип потягів нового покоління, для вузьких колій U-Bahn, повідомляється на сайті International Railway Journal.
Чотири вагони типу IK зібрані на заводі Stadler Pankow біля міста Фельтен, Бранденбург.
Другий прототип нового потягу доставлять протягом чотирьох тижнів. Потяги проходитимуть три місяці випробувань, перш ніж їх серійно випустять на колії для перевезення пасажирів. Робота рухомого складу в регулярній експлуатації оцінюватиметься впродовж року. Планується, що за цей час вони проїдуть близько 120 000 км.
Якщо випробування пройдуть успішно, BERLIN Transport реалізує контракт на виготовлення та поставку 34 потягів для метрополітену, які надійдуть у експлуатацію із заводу Stadler Pankow у 2017 році.
Потягами типу IK планують замінити рухомий склад A3L71, які курсують з 1972-1973 років.Новий рухомий склад завдовжки 51.6 м вміщуватиме до 330 пасажирів та обладнаний 80 місцями з максимально широкими проходами.
Нові вагони дещо незвичні тим, що мають вигнутий каркас кузова, що дозволяє оптимізувати внутрішній простір з урахуванням обмежень, які накладають вузькі тунелі.
Проект реалізовується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»
Матеріали проекту можуть вільно передруковуватись іншими ЗМІ за умови посилання на оригінал публікації
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті