Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Берліні на Olympia-Stadion представили перший прототип потягів нового покоління, для вузьких колій U-Bahn, повідомляється на сайті International Railway Journal.
Чотири вагони типу IK зібрані на заводі Stadler Pankow біля міста Фельтен, Бранденбург.

Другий прототип нового потягу доставлять протягом чотирьох тижнів. Потяги проходитимуть три місяці випробувань, перш ніж їх серійно випустять на колії для перевезення пасажирів. Робота рухомого складу в регулярній експлуатації оцінюватиметься впродовж року. Планується, що за цей час вони проїдуть близько 120 000 км.
Якщо випробування пройдуть успішно, BERLIN Transport реалізує контракт на виготовлення та поставку 34 потягів для метрополітену, які надійдуть у експлуатацію із заводу Stadler Pankow у 2017 році.
Потягами типу IK планують замінити рухомий склад A3L71, які курсують з 1972-1973 років.Новий рухомий склад завдовжки 51.6 м вміщуватиме до 330 пасажирів та обладнаний 80 місцями з максимально широкими проходами.

Нові вагони дещо незвичні тим, що мають вигнутий каркас кузова, що дозволяє оптимізувати внутрішній простір з урахуванням обмежень, які накладають вузькі тунелі.

Проект реалізовується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»
Матеріали проекту можуть вільно передруковуватись іншими ЗМІ за умови посилання на оригінал публікації
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті