Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З 7 лютого вводиться новий тариф на проїзд у метро, повідомляє на своїй сторінці у Facebook КП «Київський метрополітен».

Відтак, разова поїздка у столичній підземці коштуватиме 4 гривні. При цьому у залежності від кількості поїздок, які пасажир купляє і записує на пластикову безконтактну карту, функціонуватиме гнучка система знижок.

9491_6fd5d2e5

Зокрема, вартість поїздок від 1 до 9 становитиме 4 грн., від 10 до 19 – 3,90 грн., від 20 до 29 – 3,80 грн., від 30 до 39 – 3,70 грн., від 40 до 49 – 3,60 грн., а 50 поїздок – 3,50 грн.

Місячний проїзний квиток для фізичних та юридичних осіб на 46 поїздок коштуватиме 150 грн., на 62 поїздки – 190 грн., а без обмеження кількості поїздок – 300 грн. Студенти, як і раніше, сплачуватимуть половину вартості, а школярі їздитимуть у метро безкоштовно.

Завтра, 7 лютого, у метрополітені буде припинено продаж жетонів блакитного кольору та введено в обіг зелені жетони. Однак на час перехідного періоду до кінця лютого, пасажири зможуть користуватися у метро жетонами старого зразка, а також проходити за безконтактними картками з раніше записаними поїздками та проїзними квитками.

У березні жетони старого зразка блакитного кольору можна буде обміняти на зелені у співвідношення 2 до 1.

Збитки Київського метрополітену за минулий рік очікуються на рівні 590 млн. грн. Заплановані ремонтні роботи виконано лише на 15%. Існує критична необхідність проведення ремонту 27 ескалаторів, які відпрацювали більше 50 років, 72 вагонів, заміни 11 кілометрів колій та стрілочних переводів, а також проведення закріплення ґрунтів, повідомляє «Київський метрополітен».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button