Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

З 7 лютого вводиться новий тариф на проїзд у метро, повідомляє на своїй сторінці у Facebook КП «Київський метрополітен».

Відтак, разова поїздка у столичній підземці коштуватиме 4 гривні. При цьому у залежності від кількості поїздок, які пасажир купляє і записує на пластикову безконтактну карту, функціонуватиме гнучка система знижок.

9491_6fd5d2e5

Зокрема, вартість поїздок від 1 до 9 становитиме 4 грн., від 10 до 19 – 3,90 грн., від 20 до 29 – 3,80 грн., від 30 до 39 – 3,70 грн., від 40 до 49 – 3,60 грн., а 50 поїздок – 3,50 грн.

Місячний проїзний квиток для фізичних та юридичних осіб на 46 поїздок коштуватиме 150 грн., на 62 поїздки – 190 грн., а без обмеження кількості поїздок – 300 грн. Студенти, як і раніше, сплачуватимуть половину вартості, а школярі їздитимуть у метро безкоштовно.

Завтра, 7 лютого, у метрополітені буде припинено продаж жетонів блакитного кольору та введено в обіг зелені жетони. Однак на час перехідного періоду до кінця лютого, пасажири зможуть користуватися у метро жетонами старого зразка, а також проходити за безконтактними картками з раніше записаними поїздками та проїзними квитками.

У березні жетони старого зразка блакитного кольору можна буде обміняти на зелені у співвідношення 2 до 1.

Збитки Київського метрополітену за минулий рік очікуються на рівні 590 млн. грн. Заплановані ремонтні роботи виконано лише на 15%. Існує критична необхідність проведення ремонту 27 ескалаторів, які відпрацювали більше 50 років, 72 вагонів, заміни 11 кілометрів колій та стрілочних переводів, а також проведення закріплення ґрунтів, повідомляє «Київський метрополітен».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button