У КМДА закінчують розробку нової Концепції упорядкування об’єктів сезонної та пересувної торгівлі та ярмарків. Вже на цьому тижні її можуть розглянути на профільній комісії Київради, після чого затвердять на одній з найближчих сесій. Про це пише “Сегодня” з посиланням на директора департаменту промисловості та розвитку підприємництва КМДА Максима Кузьменка.

Чиновник каже, що під час розробки нової схеми розташування та нових кіосків, враховувались позиції підприємців та киян. Він вважає, що завдяки новій концепції можливо буде навести лад з тимчасовими спорудами.
Торгова Концепція передбачає чіткий поділ Києва на чотири зони. Найважливіша – нульова: територія навколо Києво-Печерської лаври та Софії Київської. Перша зона включає вулиці в історичному центрі Києва, а друга розташована трохи далі від центру. Третя ж охоплює спальні райони міста.

Варіанти зовнішнього вигляду об’єктів роздрібної торгівлі розробляються не тільки для кожної зони, але і для торгівлі різними товарами (наприклад, для продажу морозива – один тип кіосків, для торгівлі фруктами – інший, і т. Д.).
Стандартизація тимчасових споруд торкнеться і київськиї продуктових ярмарків. Для такої торгівлі в КМДА розробляють свій архетип наметів: вони будуть виглядати однаково. Наприклад, їх можуть прикрасити зображеннями з видами Києва. Крім того, в КМДА хочуть навести порядок і з самою організацією ярмарків: зокрема, будуть стежити, щоб торгували на них виробники продукції, а не перекупники, і обіцяють знайти відповідальних за порядок під час їх проведення – наприклад, за прибирання сміття.

Стежити за сезонною та пересувною торгівлею буде департамент благоустрою. Вони будуть перевіряти, щоб об’єкти сезонної торгівлі не заважали людям, щоб там не торгували алкоголем і пивом. Пересувна торгівля – це інший напрямок: всі локації таких об’єктів повинні бути чітко визначені з урахуванням заходів безпеки.

Заступник голови Департаменту містобудування і архітектури КМДА Андрій Вавриш, у свою чергу, наголосив, що макети дизайну нових тимчасових споруд були передані їм від департаменту промисловості та розвитку підприємництва, і що вони обов’язково будуть їх переробляти відповідно до високих вимог естетики та технологічності. Робота проводиться у рамках підготовки нового посібника з уличного дизайну.
Нагадаємо, що нещодавно в Одесі розробили стандартизовані кіоски та зупинки.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті