Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
siemens-2

Підрозділ Volvo Buses та Siemens підписали угоду щодо створення у містах повністю електрифікованих автобусних систем.

За угодою, Вольво надаватиме гібридні та повністю електричні автобуси, а Сіменс вироблятиме, встановлюватиме та обслуговуватиме потужні (близько 300kW) станції підзарядки на зупинках. Компанії працюють разом з 2012 року, а зараз почали повноцінне партнерство з питань міської мобільності. Результатом співпраці має стати новий європейський стандарт електробусних перевезень, на який компанії будуть заохочувати переходити у майбутньому.

siemens-1

Президент компанії Volvo Bus відзначає, що новий тип перевезень є дуже вигідним з огляду на принцпи сталого розвитку, а також економічність – нові електробуси не потребують палива, а гібридні автобуси заощаджують до 60% порівняно з дизельними, які зараз широко використовуються в Європі. Також гібриди викидають на 75% менше діоксиду вуглецю у повітря Обидві компанії бачать електробуси невід’ємною частиною міст у майбутньому.

siemens-3

В кінці 2014 року дві компанії запустили перший маршрут з трьох гібридних автобусів та чотирьох станцій підзарядки у Гамбурзі. Автобуси їдуть на електричній тязі приблизно 70% дороги, а повний заряд на кінцевій зупинці займає близько 6 хвилин. Варто також додати, що під час роботи електродвигуна автобус не тільки не забруднює повітря, а й є практично безшумним. Протягом 2015 року такі маршрути також з’являться у шведських містах Стокгольм та Гетеборг.

Раніше “Хмарочос” писав про нові технології у сфері транспорту.

Проект реалізовується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»

Матеріали проекту можуть вільно передруковуватись іншими ЗМІ за умови посилання на оригінал публікації

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button