Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
1319175015_img_9718

Міська влада запровадила опитування для киян на тему зразкового сервісу в житлово-експлуатаційних організаціях, пише “Українська правда. Київ“.

Про це розповів заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, повідомляє сайт столичної влади.

Він відзначив, що наразі дуже важливо отримати повноцінну інформацію від споживачів послуг про те, яким вони бачать гарний сервіс у ЖКГ.

“Сьогодні у столиці триває процес переформатування системи обслуговування житлового фонду: ми створюємо якісно нові підприємства, які працюватимуть для досягнення якісного результату в умовах конкурентного середовища”, – сказав Пантелеєв.

У ході опитування кияни можуть залишити свої пропозиції щодо бажаних стандартів роботи ЖЕКів, необхідних заходів для здійснення зручного та швидкого сервісу без черг.

Тому заступник голови КМДА закликав громадськість активніше долучатися до нього.

Опитування можна знайти на сайті Контактного центру 1551 у розділі “Інформаційний центр”.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button