
Міська влада запровадила опитування для киян на тему зразкового сервісу в житлово-експлуатаційних організаціях, пише “Українська правда. Київ“.
Про це розповів заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, повідомляє сайт столичної влади.
Він відзначив, що наразі дуже важливо отримати повноцінну інформацію від споживачів послуг про те, яким вони бачать гарний сервіс у ЖКГ.
“Сьогодні у столиці триває процес переформатування системи обслуговування житлового фонду: ми створюємо якісно нові підприємства, які працюватимуть для досягнення якісного результату в умовах конкурентного середовища”, – сказав Пантелеєв.
У ході опитування кияни можуть залишити свої пропозиції щодо бажаних стандартів роботи ЖЕКів, необхідних заходів для здійснення зручного та швидкого сервісу без черг.
Тому заступник голови КМДА закликав громадськість активніше долучатися до нього.
Опитування можна знайти на сайті Контактного центру 1551 у розділі “Інформаційний центр”.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті