Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24990 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
DSC_00171-1170x780-960x540

Сотні мільйонів гривень від зовнішньої реклами йдуть повз київський бюджет у кишені київських корумпованих чиновників. Голова фракції «Демократичний Альянс» у Київраді Василь Гацько презентував під час прес-брифінгу в Українському кризовому медіа-центрі докази корупції столичної влади у сфері зовнішньої реклами.

Члени «ДемАльянсу» дослідили доходи до бюджету Києва на прикладі тролів – транспарантів-розтяжок, які розміщені над дорогами столиці. За словами Василя Гацька, реальна кількість таких рекламних носіїв значно перевищує кількість виданих міською владою дозволів на їхнє розміщення. «Лише відносно розміщення тролів йдеться про недонадходження десятків мільйонів гривень до бюджету столиці», – заявив він.  Депутат Київради продемонстрував документ від КП «Київреклама» про плановий обсяг перерахування коштів до столичного бюджету. Згідно нього, у 2015 році від розміщення тролів очікується, що до столичного бюджету має надійти 48 тисяч гривень. Лише на двох вулицях, які проінспектували представники ДемАльянсу,  і по яких є відповідь від департаменту суспільних комунікацій – вулиця Сагайдачного, де розташовано 16 таких перетяжок та Набережно-Лугова, де є 22 носія, за рік Київ мав би отримати 700 тисяч гривень.  «За нашими підрахунками, по Києву 1500 таких транспарантів-перетяжок. За найнижчими тарифами, Київ мав би отримати 20 мільйонів  гривень, що у 400 разів більше, ніж запланувала отримати цього року столична влада», – закцентував Василь Гацько. Представники «ДемАльянсу» не враховували інші носії реклами – щити, біл-борди. «Ймовірно, там також приховуються тіньові надходження», – додав депутат Київради.

Пан Гацько зауважив, що у столичному бюджет на цей рік заплановано, що гроші на харчування дітей у навчальних закладах мають надходити якраз за рахунок прибутків від парковок та реклами. «Недоотримання коштів за рекламу напряму впливатиме на фінансування харчування дітей у школах», –  пояснив пан Гацько.

Команда «ДемАльянсу» закликає мера Віталія Кличка навести лад у рекламній сфері. Під час брифінгу Василь Гацько зазначив, що громадськість повинна мати постійний доступ і можливість контролювати надходження від реклами. «Команда мера має виконати норму закону про інвентаризацію усіх рекламних засобів столиці і оприлюднити цю електронну базу», – пояснив пан Гацько. Зараз ініціюється зустріч з Віталієм Кличком, створення спеціальної робочої групи у межах профільної комісії Київради та готується звернення до правоохоронних органів для прийняття кадрових рішень у цих сферах.

Раніше “Хмарочос” писав про перевищення повноважень КП “Київреклама” та незаконно ухвалений документ, який регулює встановлення рекламних носіїв у місті.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button