Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
lead_large

Столиця Королівства Нідерланди Амстердам офіційно є світовою столицею велосипедистів. Тепер в місті також офіційно закінчилось місце для паркування для роверів – проблема, про яку будь-яке інше місто може тільки мріяти. Через надвелику кількість велосипедів у центрі міста, куди мешканці їздять на роботу кожного ранку, місцевій владі доводиться створювати додаткові паркувальні майданчики.

Найбільшим з них стане підземний паркінг для роверів під озером Ейсселмер. Він буде розрахований на 7000 велосипедів та розміщуватиметься біля Центрального вокзалу, де кількість припаркованих роверів завжди найбільша. Всього міською програмою передбачено створення 21500 нових паркувальних місць до 2030 року. В рамках цієї програми також будуть збудовані два “острови, що плавають” на 2000 велосипедів кожен.

1ec493286

Щоб зрозуміти, для чого міській владі вдаватись до таких дивних рішень, треба знати, що 57% жителів Амстердама користують велосипедом щоденно. Через компактність міста, вузенькі вулиці і відсутність можливості їх розширити ровер є, мабуть, єдиними виходом для нідерландської столиці.

Про київську концепцію розвитку велоінфраструктури читайте за посиланням.

Проект реалізовується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження»

Матеріали проекту можуть вільно передруковуватись іншими ЗМІ за умови посилання на оригінал публікації

Фото: REUTERS/Koen van Weel
Оригінал публікації

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button