Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

ЖЖ-юзер harmyk написав у міську службу 1551 скаргу про жахливу аварію на київському фунікулері.

Важлива деталь макету вестибюлю відпала просто на іграшкові трамвайні рейки, і нікому не було діла до того неподобства.

progulyanka_15.01-66

“Працівники фунікулеру негайно виправили цей прикрий недолік, який ганьбив нас перед туристами. От результат. Руїну подолано”, – пише активіст у своїй публікації в Livejournal.

222246_900

До свого поста у мережі блогів користувач додав лист-відповідь на його звернення у диспетчерську службу 1551:

222665_900

Таким прикладом ЖЖ-юзер harmyk сподівається показати, що навіть найменші труднощі можна вирішити, звернувшись до міської влади через інформаційну службу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button