Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

ЖЖ-юзер harmyk написав у міську службу 1551 скаргу про жахливу аварію на київському фунікулері.

Важлива деталь макету вестибюлю відпала просто на іграшкові трамвайні рейки, і нікому не було діла до того неподобства.

progulyanka_15.01-66

“Працівники фунікулеру негайно виправили цей прикрий недолік, який ганьбив нас перед туристами. От результат. Руїну подолано”, – пише активіст у своїй публікації в Livejournal.

222246_900

До свого поста у мережі блогів користувач додав лист-відповідь на його звернення у диспетчерську службу 1551:

222665_900

Таким прикладом ЖЖ-юзер harmyk сподівається показати, що навіть найменші труднощі можна вирішити, звернувшись до міської влади через інформаційну службу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button