Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
ЖЖ-юзер harmyk написав у міську службу 1551 скаргу про жахливу аварію на київському фунікулері.
Важлива деталь макету вестибюлю відпала просто на іграшкові трамвайні рейки, і нікому не було діла до того неподобства.
“Працівники фунікулеру негайно виправили цей прикрий недолік, який ганьбив нас перед туристами. От результат. Руїну подолано”, – пише активіст у своїй публікації в Livejournal.
До свого поста у мережі блогів користувач додав лист-відповідь на його звернення у диспетчерську службу 1551:
Таким прикладом ЖЖ-юзер harmyk сподівається показати, що навіть найменші труднощі можна вирішити, звернувшись до міської влади через інформаційну службу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті