Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
ЖЖ-юзер harmyk написав у міську службу 1551 скаргу про жахливу аварію на київському фунікулері.
Важлива деталь макету вестибюлю відпала просто на іграшкові трамвайні рейки, і нікому не було діла до того неподобства.

“Працівники фунікулеру негайно виправили цей прикрий недолік, який ганьбив нас перед туристами. От результат. Руїну подолано”, – пише активіст у своїй публікації в Livejournal.

До свого поста у мережі блогів користувач додав лист-відповідь на його звернення у диспетчерську службу 1551:

Таким прикладом ЖЖ-юзер harmyk сподівається показати, що навіть найменші труднощі можна вирішити, звернувшись до міської влади через інформаційну службу.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті