Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
DSC_00082

Після успішного відкриття першого перехоплюючого велопаркінгу біля метро “Виставковий центр”, де можна безкоштовно та під охороною залишити велосипед, київські велосипедисти очікують встановлення подібних паркінгів біля інших станцій метро. Активний велосипедний сезон розпочався, однак дозвіл на розташування велопаркінгів на нових локаціях гальмується.

Асоціація велосипедистів Києва звертається до мера Києва Віталія Кличка з проханням посприяти швидкому облаштуванню велосипедних паркінгів у віддалених від центру районах міста.

Встановлення перехоплюючих паркінгів дозволить громадянам заощаджувати кошти та покращувати здоров’я, місту – зменшити навантаження на дорожньо-транспорту мережу та зробити велосипед, як екологічний та економний вид транспорту, більш привабливим для використання.

Збір підписів відбувається до 9 березня 2015 року, після чого петиція буде передана в мерію.

Підписати петицію онлайн можна за посиланням.

Текст звернення

28 лютого 2015

Київському міському голові

Кличку В.В. 

Звернення громадян щодо облаштування велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену

Велосипед є дешевим та екологічним транспортом для міста, найефективнішим транспортним засобом на короткі відстані. Київ має низьку щільність розташування станцій метрополітену, відповідно, велика кількість киян та киянок змушені користуватись додатковим наземним громадським транспортом для подолання відстані у 2-5 км до найближчої станції метрополітену. Враховуючи зростання вартості проїзду у громадському транспорті Києва, падіння загальної платоспроможності населення, вважаємо, що велосипедний транспорт має отримати особливу увагу з боку Київського міського голови. Облаштування велосипедних паркінгів під охороною біля станцій метрополітену дозволить:

Городянам заощаджувати на поїздках з віддалених районів міста до центру Києва та покращити здоров’я за рахунок вищої фізичної активності;

Місту зменшити навантаження на дорожньо-транспортну мережу за рахунок зниження завантаженості підвізного наземного громадського транспорту та індивідуального моторизованого транспорту, відповідно, зменшити навантаження на вулично-дорожню мережу; підвищити привабливість метрополітену за рахунок наявної альтернативи маршруткам для доїзду до станцій метро; покращити якість повітря та привабливість міста загалом.

Велосипедні паркінги біля транспортних вузлів є поширеною практикою великих європейських міст, які допомогають мешканцям швидко, екологічно та економно пересуватись по місту. Ми, кияни та киянки, велосипедисти та велосипедистки, звертаємось до Вас, з проханням сприяти облаштуванню охоронювальних велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену за межами центральної частини міста.

У зв’язку із цим ми, кияни та киянки, велосипедисти та велосипедистки, звертаємось до Вас, з вимогою:

1. Сприяти облаштуванню охоронюваних велосипедних паркінгів біля станцій метрополітену за межами центральної частини міста.

2. Повідомити за адресою, вказаною у цьому листі, про вжиті заходи протягом терміну, встановленому законодавством України, та якомога швидше розпочати роботу у цьому напрямку, до якої обов’язково залучити громадськість.

 

З повагою, група громадян в особі Бондаренко І.С.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button