Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26334 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?

20 березня з’явилась новина, що міське ДАІ прагне збільшити дозволену швидкість руху до 80 км/год на 11 головних автошляхах.
Список виглядає наступним чином:
1. Набережному шосе (від Поштової площі до мосту імені Патона);
2. Наддніпрянському шосе;
3. Столичному шосе (від Південного мостового переходу до вулиці Академіка Заболотного);
4. Вулиці Саперно-Слобідській (від вулиці Грінченка до Південного мосту);
5. Південному мосту;
6. Проспекті Бажана;
7. Оболонському проспекті (від вулиці Богатирської до вулиці Маршала Малиновського);
8. Автодорозі Р-69 (від вулиці Озерної до межі міста Києва);
9. Проспекті Ватутіна (від Московського мосту до площі Керчинської);
10. Вулиці Міській (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе);
11. Автодорозі Т-1039 (від Гостомельського шосе до Мінського проспекту).
Наразі пропозицію щодо збільшення швидкісного ліміту з 1 квітня направили на розгляд до Київської адміністрації.
На цю пропозицію з’явилась реакція Асоціації велосипедистів Києва. Вони виступили з заявою, що збільшення дозволеної швидкості до 80 км/год на деяких дорогах в Києві є небезпечним.
“Безпечна швидкість у місті повинна бути не більша 50 км/год, без нештрафованого перевищення до 20 км/год. Підвищення допустимої швидкості руху автомобілів збільшує аварійність на дорогах, серйозність наслідків ДТП, кількість заторів і негативно впливає на здоров’я жителів міста”, – йдеться в повідомленні.
Велосипедисти наголошують, що при зіткненні автомобіля з пішоходом або велосипедистом на швидкості 30 км/год, імовірність виживання пішохода або велосипедиста складає 95%.
“При швидкості 50 км/год цей показник становить лише 50%. А при зіткненні на швидкості понад 50 км/год в більшості випадків настає миттєва смерть або особливо тяжкі ушкодження”, – наголошують в АВК.
При цьому додають, що на вулицях, де збираються підняти швидкісний ліміт, не існує альтернативи для руху велосипедистів.
“Згідно з правилами дорожнього руху, вони зобов’язані рухатися по дорогах. Таким чином, різниця в швидкостях між користувачами авто та велосипедів становить 3-5 разів, а зіткнення на такій швидкості є смертельно небезпечним”, – йдеться в повідомленні.
Велосипедисти нагадують, що у країнах Європейського Союзу максимальна швидкість 50 км/год в містах вже сьогодні є нормою (в особливо щільно заселених районах – 30 км/год).
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті