Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
20 березня з’явилась новина, що міське ДАІ прагне збільшити дозволену швидкість руху до 80 км/год на 11 головних автошляхах.
Список виглядає наступним чином:
1. Набережному шосе (від Поштової площі до мосту імені Патона);
2. Наддніпрянському шосе;
3. Столичному шосе (від Південного мостового переходу до вулиці Академіка Заболотного);
4. Вулиці Саперно-Слобідській (від вулиці Грінченка до Південного мосту);
5. Південному мосту;
6. Проспекті Бажана;
7. Оболонському проспекті (від вулиці Богатирської до вулиці Маршала Малиновського);
8. Автодорозі Р-69 (від вулиці Озерної до межі міста Києва);
9. Проспекті Ватутіна (від Московського мосту до площі Керчинської);
10. Вулиці Міській (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе);
11. Автодорозі Т-1039 (від Гостомельського шосе до Мінського проспекту).
Наразі пропозицію щодо збільшення швидкісного ліміту з 1 квітня направили на розгляд до Київської адміністрації.
На цю пропозицію з’явилась реакція Асоціації велосипедистів Києва. Вони виступили з заявою, що збільшення дозволеної швидкості до 80 км/год на деяких дорогах в Києві є небезпечним.
“Безпечна швидкість у місті повинна бути не більша 50 км/год, без нештрафованого перевищення до 20 км/год. Підвищення допустимої швидкості руху автомобілів збільшує аварійність на дорогах, серйозність наслідків ДТП, кількість заторів і негативно впливає на здоров’я жителів міста”, – йдеться в повідомленні.
Велосипедисти наголошують, що при зіткненні автомобіля з пішоходом або велосипедистом на швидкості 30 км/год, імовірність виживання пішохода або велосипедиста складає 95%.
“При швидкості 50 км/год цей показник становить лише 50%. А при зіткненні на швидкості понад 50 км/год в більшості випадків настає миттєва смерть або особливо тяжкі ушкодження”, – наголошують в АВК.
При цьому додають, що на вулицях, де збираються підняти швидкісний ліміт, не існує альтернативи для руху велосипедистів.
“Згідно з правилами дорожнього руху, вони зобов’язані рухатися по дорогах. Таким чином, різниця в швидкостях між користувачами авто та велосипедів становить 3-5 разів, а зіткнення на такій швидкості є смертельно небезпечним”, – йдеться в повідомленні.
Велосипедисти нагадують, що у країнах Європейського Союзу максимальна швидкість 50 км/год в містах вже сьогодні є нормою (в особливо щільно заселених районах – 30 км/год).
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті