Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Відсьогодні у касах київського метро з’являться безконтактні картки на кількість поїздок із новим дизайном.
Його для підземки безкоштовно розробила громадська формація «Агенти змін».
На лицьовій стороні такої картки – стилізований логотип підприємства. Кольорова гамма підбиралася так, щоб проїзний був легко впізнаваний серед інших у гаманці. На звороті – чіткі й лаконічні інструкції з користування, а також контакти метрополітену. У тому числі, вказано твіттер @kyivmetroalerts, де можна відстежувати зміни в роботі підземки для планування своїх поїздок.
Оновлення дизайну карток не призвело до жодних додаткових витрат метрополітену. Чергові наклади замовляються регулярно для забезпечення необхідної кількості проїзних для пасажирів.
У КП “Київський метрополітен” кажуть, що у найближчих планах – осучаснення інших видів проїзних квитків, а також системи навігації столичної підземки.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті