Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

30 травня на фестивалі міських проектів PRO Місто виступила з доповіддю президент Варшави Ханна Гронкевич-Вальц. Вона вже третій термін очолює польську столицю, а до того була головою Національного банку в Польщі. Тож знається як на міському управлінні, так і на фінансах.

Протягом двох каденцій Варшава стала значно більш зручним та комфортним містом для життя. Тут є робоча політична та адміністративна система, сучасний транспорт, озвинута міська інфратсруктура та багато інших вигод.

“Хмарочос” публікує тези виступу пані Гронкевич-Вальц для кращого розуміння столичної політики одного з наших найближчих сусідів.

Перше, що я порадила Кличкові – покращити громадський транспорт: це суттєво підвищує якість життя у місті.
Warsaw_tram_PESA_120Na_at_Most_poniatowskiego

«Учасницький (партисипативний) бюджет – це вимога часу. Як Фейсбук чи Твіттер. Цього року ми виділили 30 мільйонів злотих (10 мільйонів євро) на невеликі районі проекти в рамках партисипативного бюджету. Наступного року виділимо 50 мільйонів».

«В Раді Варшави немає депутатів-бізнесменів. Це не заборонено законом, але партії їх не беруть: це може викликати конфлікти».

«Кожна з 18 дільниць (районів) Варшави має раду і бургомістра, якого обирає рада».

«У Раді Варшави 60 депутатів. У районних радах від 20 до 30 депутатів, в залежності від кількості населення району»

FB_Warszawa_panorama

«Ми дуже багато інвестуємо в освіту. Фактично, на один злотий, який дає на освіту держава, місто теж дає один злотий».

У Варшаві 80% мешканців їздять громадським транспортом. Мене теж критикували за виділені смуги для автобусів.

«30% вартості проїзду у Варшаві платить пасажир, 70% – компенсуємо з бюджету. І це нормально! Мене намагались усунути з посади за допомогою референдуму за підвищення цін на громадський транспорт. Але ми вклали стільки грошей у нову інфраструктуру, що мали зберегти цей баланс 30/70».

Ми інвестували 25 мільярдів злотих у 200 нових трамваїв та 1000 нових автобусів.

«Кожен злотий, отриманий знизу (від платників податків) використовується ефективніше, ніж отриманий з державного бюджету».

«Ми реалізували багато великих інфраструктурних проектів, але деякі невеликі справи можуть бути дуже ефективними. Наприклад, створення велодоріжок та велопрокатів».

Дякуємо за твіттер-трансляцію виступу @mistosite

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button